"סיוט מתמשך בזאגרב לפלופים של ונגר"

ונגר. אפילו מוריניו מודאג
ונגר. אפילו מוריניו מודאג | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל וז'ירו ספגו את מרבית האש בעקבות ההפסד המביך בקרואטיה (2:1)

(גודל טקסט)

שוב בושות לכדורגל האנגלי. ארסנל הפסידה לדינאמו זאגרב 2:1 בקרואטיה וסיימה שבוע אומלל לאנגליות בליגת האלופות עם שלושה הפסדים. חבל שבמקום להפוך את זה ל-4 מ-4, מכבי ת"א חטפה 4:0 מצ'לסי. באנגליה כבר מתחילים לחשוש שבשנים הקרובות הם יירדו לשלוש נציגות באלופות אם המצב יימשך ככה. אגב, "התותחנים" לא הצליחו לקטוע 41 ניצחונות רצופים של זאגרב בבית בכל המסגרות.

 

 

ארסן ונגר ממשיך בלוזריות שלו ואחרי שלא רכש אף חלוץ בקיץ, איבד עכשיו את אוליביה ז'ירו שהורחק באדום ולא יוכל לשחק במשחק הבא. "הפלופים של ונגר החלו את הקמפיין עם סיוט אחד מתמשך בזאגרב. ז'ירו היה חסר אחריות והורחק אחרי שני צהובים מיותרים", נכתב ב'דיילי מייל'. החלוץ הצרפתי קיבל בעיתון את הציון 3. הוא ספג את הצהוב הראשון בגין צעקות נגד השופט, לאחר מכן הכשיל שחקן קרואטי והוסיף חטא על פשע כאשר דרך עליו.

 

 

אוהדי ארסנל זועמים על ז'ירו והרבו לבקר אותו ברשתות החברתיות. כמו כן, הם הוציאו את זעמם על ונגר שלא רכש אף חלוץ למרות שדני וולבק ייעדר לתקופה ארוכה. ונגר יצא כמובן להגנתו של החלוץ כאשר אמר: "ההרחקה היתה לא מוצדקת ונמהרת מדי". גם ז'וזה מוריניו הכניס את האף שלו לקלחת כשאמר, ספק בסרקזם ספק ברצינות: "אני דווקא עצוב שהיריבות שלנו הפסידו באלופות. זה לא טוב לכדורגל האנגלי". מאמינים לו?

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי