באיירן נגד משטרת יוון: "התמונות נראות רע מאוד"

הבלאגן ביציעים
הבלאגן ביציעים | צילום: Gettyimages

המשטרה המקומית פרצה ליציע והכתה אוהדים גרמניים. זאמר: "נבחן מה היה"

(גודל טקסט)

תומאס מולר בתקופה מטורפת של כיבוש שערים וזו אולי פתיחת העונה הטובה ביותר שלו מאז עלה לבוגרים של באיירן מינכן. אתמול (רביעי) כבש הגרמני צמד לבאיירן בניצחון 0:3 על אולימפיאקוס, כאשר גם מריו גצה התעורר וכבש והוכיח שהוא טוב לא רק בנבחרת.

 

כנראה שהרדיפה של מנצ'סטר יונייטד אחרי מולר כל הקיץ "עשתה לו את זה". בשבעת המשחקים האחרונים של באיירן ונבחרת גרמניה בכל המסגרות הוא כבש 11 שערים (8 מהם לזכות באיירן). מישהו אמר ערן זהבי? ה'בילד' כתב הבוקר: "מי אם לא מולר? הוא התחיל לכבוש ולצחוק מרוב שהוא בכושר מטורף", כתב העיתון.

 

 

מולר הבקיע כבר 30 שערים באלופות והוא הסקורר הבולט במפעל מגרמניה מאז 1992. בכל אחת משמונה העונות שלו באלופות הוא כבש. אגב, זה היה המשחק ה-200 של באיירן באלופות והניצחון ה-107.

 

 

מולר לא רק כובש, הוא גם עושה את זה בסטייל. בדקה ה-52 כולם ציפו שהוא יבעט, אבל הכדור טס בזווית ממרחק של 32.9 מטר מעל ראשו של השוער רוברטו ופנימה. החלוץ נשאל אם זה היה מכוון והודה: "החלקתי מעט, אבל כשהכדור טס האמנתי שזה יהיה בפנים". בשער השני שכבש בפנדל טיאגו אלקנטרה רצה לבעוט, אבל פפ גווארדיולה הורה למולר לבעוט.

 

שעה וחצי לפני המשחק אירעה תקרית אלימה, כשהמשטרה פרצה ליציע של אוהדי באיירן והחלה להכות את האוהדים. דובר באיירן התלונן שהמשטרה הגיבה באלימות יתר. המנג'ר הספורטיבי, מתיאס זאמר: "התמונות נראות רע מאוד, אנחנו נבחן את מה שהיה ונגיב בהתאם". יש הטוענים שהמשטרה חיסלה חשבונות עם הגרמנים שלא אהודים במיוחד ביוון. זה היה המשחק הראשון של באיירן ביוון מאז 1983 והאוהדים הובאו באוטובוסים תחת שמירה כבדה למגרש.

 

 

"אולימפיאקוס לא הפסידה בששת משחקי הבית האחרונים שלה באירופה והיריבות שלה לא היו קלות", אמר פפ גווארדיולה בסיום, "שלטנו במשחק לכל אורכו. צריך לתת קרדיט לשחקנים שלי, אבל זה היה רק צעד ראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי