תחושות קשות בשורות מכבי, גולדהאר הקשיב לתירוצים

הקשיב בפנים חתומות. גולדהאר
הקשיב בפנים חתומות. גולדהאר | צילום: עדי אבישי

במועדון ניסו להסביר לבעלים את פשר התבוסה. טיבי יקבל הצעה לשנתיים נוספות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנחת היום אחר הצהרים (חמישי) בישראל לאחר שהמריאה ארצה משדה התעופה באנגליה ותפתח את הכנותיה למשחק הליגה ביום ראשון נגד הפועל רעננה באיצטדיון בלומפילד (שידור ישיר החל מ-20:00 בספורט1 וב-HD).

 

שחקני מכבי תל אביב היו עסוקים לפני המראתם במפגש עם התקשורת ובמתן הסברים דחוקים על היכולת החלשה שהציגו בתבוסה לצ'לסי. הבעלים מיץ' גולדהאר נותר בלונדון ואמור לטוס לטורונטו ולהגיע בעוד עשרה ימים לישראל למשחק באיצטדיון סמי עופר נגד דינמו קייב האוקראינית.

 

הבעלים התנהג בממלכתיות והקשיב בפנים חתומות להסברים ולאמירות שניסו "למכור" לו המאמן סלבישה יוקאנוביץ', ערן זהבי וגורמים נוספים בנושא ההתפרקות בבימה המרכזית של הכדורגל האירופי.

 

גולדהאר לא ביקש הסברים על היכולת של שוער שלושת מיליון היורו פרדרג ראיקוביץ', כשלבעלים הספיק מראה עיניו עם תקווה שהשוער יהיה טוב יותר ומשפיע יותר בהמשך. השוער הצעיר לקח קשה את היכולת שהציג מול חבריו שיצרו סביבו חומה של תמיכה וחיבוק.

 

גם הקשר נוסא איגיבור הסתובב עם פנים נפולות לאחר שהיה שותף למשחק חלש ומפוזר עם החמצות שאין לאיש בקבוצה הסבר. הקשר התלונן בסיום על כאב ברצועות הברך ויזכה למנוחה נגד הפועל רעננה, כשגילי ורמוט או דור פרץ אמורים לשחק במקומו. כמו כן, נראה כי יהיו מספר שינויים בהרכב הפותח, ביניהם הצבתם של אלי דסה ודיאן ראדוניץ' בהרכב.

 

יקבל מנוחה מול רעננה בראשון. נוסא איגיבור

 

בתוך כך, הבלם איתן טיבי אמור לקבל בקרוב הצעה להאריך את חוזהו לשנתיים נוספות, מאחר והוא מסיים את התקשרותו עם הצהובים בתום העונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי