רברוב: "נדע להתמודד עם ההתקפה של מכבי ת"א"

רברוב. אוהב את ערן זהבי
רברוב. אוהב את ערן זהבי | צילום: ערן לוף

דינמו קייב מוכנה למפגש מול הצהובים. שובקובסקי: "חושבים רק על ניצחון"

(גודל טקסט)

דינמו קייב תתארח מחר (שלישי, 21:45) באצטדיון סמי עופר למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב במסגרת המחזור השני בליגת האלופות, והמאמן סרגיי רברוב התייצב הערב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

לצדו של המאמן היה גם השוער אולכסנדר שובקובסקי בן ה-40 שדיבר תחילה על אלופת ישראל: "לא הייתי אומר שליגת האלופות זה טורניר רגיל. חשוב לי המשחק מול מכבי ת"א כמו כל משחק אחר".

כזכור, במחזור הראשון סיימו האוקראינים ב-2:2 ביתי נגד פורטו, והשוער נשאל האם הם יצליחו לנצח את הצהובים, לאחר שבשני מפגשים מולם בליגה האירופית בשנת 2011 הם לא הצליחו לעשות זאת: "אלה מפגשים שונים, אנחנו היינו קבוצה שונה אז וגם מכבי. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לנצח וחושבים רק על ניצחון".

"לא הסתכלנו על משחק ספציפי של מכבי ת"א, אלא על משחקים בכללי. ניתחנו את משחק ההגנה וההתקפה שלהם", הוסיף השוער כשנשאל עד כמה הוא מכיר את יריבתו הבאה.

שובקובסקי במסיבת העיתונאים. יעמוד בין הקורות? (ערן לוף)

מאמנו, סרגיי רברוב הוסיף: "מכבי ת"א עלתה לליגת האלופות בזכות והיא הרבה יותר חזקה ממה שהייתה בעבר. בפורטו יושבים על הספסל שחקנים שאין למכבי, אבל יש לה בסיס טוב. רואים שההתקפה שלה מאוד חזקה ואנחנו נדע להתמודד איתה".

המאמן אמר כי לעובדה ששובקובסקי ישב לצדו במסיבת העיתונאים אין חשיבות וכי לא בהכרח הוא יהיה זה שיפתח בסמי עופר: "הוא ישב כאן כי הוא הסמל של הקבוצה".

כשנשאל רברוב האם יהיה מרוצה מתיקו בסמי עופר ענה: "תלוי איך יתפתח המשחק. כמובן שאני רוצה לנצח".

"אני מאוד אוהב את ערן זהבי. הוא לא רק מבקיע, רואים שהוא חלק חשוב לקבוצה", אמר לסיום המאמן, "אצלנו כולם הם שחקני מפתח, אין לנו שחקן שאני נותן לו העדפה. כל השחקנים שלנו טובים. נצטרך להתקיף את מכבי ת"א וזה יהיה המפתח לניצחון. צ'לסי עשו את זה טוב מולם וגם אנחנו נצטרך לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי