"אפשר להרוויח מהעונה גם תארים וגם צעירים"

מוריניו. לא מפחד מדבר
מוריניו. לא מפחד מדבר | צילום: Gettyimages

לפני פורטו מוריניו מחפש רוטציה. וגם: עקיצות והמפגש עם קסיאס

(גודל טקסט)

במקביל למשחק של מכבי ת"א, צ'לסי תתארח ב-21:45 בפורטו באותו בית של הצהובים. הסטטיסטיקה מראה שמוריניו עוד לא ניצח ב'דרגאו' כמאמן יריבה בשלושה ביקורים קודמים (תיקו ושני הפסדים).

 

ז'וזה מוריניו מאיים להדיח את השחקנים הוותיקים בקבוצה ולהביא במקומם צעירים מהקבוצה עד גיל 21 וזאת לאחר ה-2:2 עם ניוקאסל ששוב חשף אכזבה אצל הבלוז. "אם העונה הזאת תמשיך ללכת באותו כיוון של מאבק צפוף על האליפות ואני לא אוכל לזכות בתארים, פשוט אעיף ראשים. אני אלך עם הצעירים. אני קשוח, אבל כרגע הכל פתוח. זה לא הגיוני לשחק עם המבוגרים אם אין לך על מה לשחק. אולי יגיע הרגע בו אגיד לצעירים זה אפשרי לזכות באליפות, באלופות ובגביע. גם לנסות לזכות בתארים וגם להריץ את הצעירים לעתיד וגם להוציא מהוותיקים את המיטב, מאלה שלפחות יציבים. הבעיה שאנחנו לא יציבים", הבהיר המיוחד.

 

 

מוריניו כמו מוריניו עקץ: "כשניוקאסל משחקת נגדנו הם משחקים טוב, אבל כשה לא משחקים נגדנו הם משחקים פחות טוב, אם נמשיך ככה נהפול להיות כמוהם".

 

הפרט הפיקנטי כמובן יהיה המאבק מול מוריניו איקר קסיאס אותו הדיח מההרכב כשאימן את ריאל מדריד והביא את דייגו לופס במקומו. מוריניו ביקר במוזיאון של פורטו באצטדיון ונצפה מציץ בפסל של עצמו המוצב שם. בפורטו הוא למד להיות "המיוחד" ו-ווינר כשזכה עימה באלופות ב-2004. עכשיו הוא מחפש מחדש את זה בצ'לסי. הוא עקץ את אנשי צ'לסי: "המעיל הישן שלי במוזיאון של צ'לסי, אבל שם אין לי פסל".

 

 

 

"המיוחד" גם נכנס בהתאחדות האנגלית על ההחלטה להרחיק את דייגו קוסטה לשלושה משחקים אחרי הניצחון על ארסנל 0:2: "אני שמח שאין לי 11 דייגו קוסטה, כי הרצון להרחיק אותם היה כזה גדול". הוא גם האשים את התקשורת שהסיטה להרחקת קוסטה.

 

 

 

קסיאס ישבור את שיא ההופעות באלופות עם 152 משחקים ומוריניו טוען שהוא יצדיע לו. "אני יודע מה אתם רוצים לשמוע, אבל אני אצדיע לו במשחק ואין בינינו שום דם רע אם אני אפגוש אותו במנהרה. אין שום דבר בינינו".

 

מאמן פורטו, ז'ולן לופטגי, שהיה מועמד לאמן את ריאל מדריד הודה: "כדי לנצח את צ'לסי נצטרך להיות בשיאנו פיזית, נפשית וטקטית".

 

הרכבים משוערים:

 

פורטו: קסיאס, פאריירה, מרקאנו, מייקון, לאיון, נווס, אימבולה, קורונה, אנדרה, בראהימי, אבובקר

 

צ'לסי: בגוביץ', איבנוביץ', קייהיל, טרי, אספיליקווטה, מאטיץ', ראמורז, פדרו, וויליאן, הזאר, קוסטה

עוד באותו נושא: איקר קסיאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי