אוספינה צפוי לפתוח ע"ח צ'ך: "הוא ברמה גבוהה"

צ'מברליין. יש לו ממי ללמוד
צ'מברליין. יש לו ממי ללמוד | צילום: Gettyimages

קרדיט לקולומביאני מול אולימפיאקוס (21:45). והמודל של צ'מברליין

(גודל טקסט)

פטר צ'ך הגיע לארסנל ברעש גדול הקיץ והיה למעשה שחקן הרכש היחיד של ארסן ונגר, אבל מתברר שהוא עשוי להיות מודח מההרכב לטובת דויד אוספינה דווקא במשחק מכריע של התותחנים נגד אולימפיאקוס (חי בספורט1 החל מ-21:40). ארסנל הופתעה במשחק הראשון בשלב הבתים עם 2:1 לדינאמו זאגרב וחייבת לנצח באמירויות.

 

המאמן  ארסן ונגר אמר: "אני צריך לתת גם לאוספינה לשחק. לא החלטתי שהוא ישחק קבוע באלופות, נראה ממשחק למשחק. אני חייב לתת לו משחקים ואני חושב שהוא שוער ברמה גבוהה. הוא הרבה יותר צעיר מצ'ך. הוא עוד יקבל דקות משחק אל תדאגו". אוספינה בן ה-27 הועדף על צ'ך בן ה-33 גם במשחק הראשון בו הפסידו התותחנים באלופות.  הצרפתי הבטיח בקיץ לשוער נבחרת קולומביה שהוא יקבל את הדקות שלו כדי לשכנע אותו להישאר בקבוצה. "נראה ממשחק למשחק מי השוער. אני בר מזל שיש לי שני שוערים ברמה גבוהה מאוד", אמר ונגר.

 

 

גם ארון ראמזי צפוי לפתוח לספסל. ונגר מנסה לשמור כוחות גם למשחק מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון בליגה והאשים את הכישלונות של קבוצות אנגליות בליגת האלופות (רק צ'לסי ניצחה במחזור הראשון) בגלל הדרישות הקשות בליגה האנגלית.

 

ונגר מצפה מאלכס אוקסלייד-צ'מברליין לשיפור ביכולת אמר והקשר אמר שהוא שואף ללמוד מאלכסיס סאנצ'ס ,כוכבה הצ'יליאני של ארסנל שכבש שלושער בניצחון על לסטר 2:5. "כשאתה מסתכל על מה שהוא עשה אתה חייב לנסות ללמוד ממנו. אתה צריך לראות איך הוא מתאמן ומשחק. זה מדהים איך הוא מתקשר איתנו כשאין לו אנגלית מושלמת".

 

 

 

ונגר יודע שהלחץ הוא עליו: "אם אתה לא מנצח בבית אין סיכוי לעלות שלב באלופות".

 

הרכבים משוערים

 

ארסנל: אוספינה, בלרין, גבריאל, קוסיילני, מונריאל, קוקלין, קאסורלה, צ'מברליין, אוזיל, סאנצ'ס, וולקוט

 

אולימפיאקוס: רוברטו, אלבדלוואי, בוטיה, סיובס, מסוקאו, קמביאסו, סלינו, קאממי, פרדו, איידה, פורטוניס   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי