קסיאס צפוי להמשיך לשבור את שיא ההופעות באלופות

ימשיך לשבור את שיא ההופעות גם נגד מכבי. קסיאס
ימשיך לשבור את שיא ההופעות גם נגד מכבי. קסיאס | צילום: Gettyimages

עוד בפורטו לקראת מכבי: נבס בן ה-18 צפוי להפוך לקפטן הצעיר במפעל

(גודל טקסט)

איקר קסיאס צפוי לשבור היום מחדש את שיא ההופעות בליגת האלופות עם המשחק ה-153 שלו בטורניר, בשעה שצ'אבי, שמדורג שני, כבר לא פעיל במפעל ומשחק במפרץ הפרסי. כריסטיאנו רונאלדו לדוגמה ישחק בפעם ה-117. קסיאס יעלה למשחק לאחר שזכה אתמול לגיבוי מטעמו של מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה.

 

דל בוסקה על ידי העיתונות הספרדית מי יהיה השוער מספר אחד של ספרד ביורו 2016, והשיב: "אם קסיאס לא יוכל להיות השוער הראשון מסיבה כלשהי אני אכשיר את דויד דה חאה, אבל באופן טבעי קסיאס הוא השוער הראשון שלי".

 

 

קסיאס ישב על ספסל פורטו במשחק החוץ בגביע נגד וארזים מהליגה השנייה. השוער היריב, פדרו סוארס, קיבל ממנו בסוף המשחק את החולצה שלו למרות שאוהדים רבים רצו אותה. סוארס הפורטוגלי לא נשאר חייב ואמר לקסיאס בסיום: "תודה על טוב הלב שלך שנתת לי את החולצה שלך, אתה מאוד נדיב. אני מאחל לך המון הצלחה עם פורטו ואני מקווה שתזכה השנה להרבה תארים. זו גאווה והנאה לראות אותך משחק אצלנו".

 

 

מכבי תל אביב תכיר היום את אחד השחקנים הכי מבטיחים בכדורגל הפורטוגלי, רובן נבס, ששמו נקשר במעבר לליברפול בינואר הקרוב. יתכן מאוד שהוא כבר סגר בקבוצה, אבל גם מנצ'סטר יונייטד וקבוצות אחרות מעוניינות בו. על פי כל הסימנים המקדימים, קשר הנבחרת עד גיל 21 של פורטוגל, שמנבאים לו עתיד ענק, יעלה היום בהרכב ויקבל את סרט הקפטן של פורטו. בכך יעשה נבס בן ה-18 היסטוריה בתור הקפטן הכי צעיר בגיל בהיסטוריה של ליגת האלופות.

יעשה הערב היסטוריה? נבס (gettyimages)

 

במשחק האחרון מול בלאננשש, בו שיחק נבס, הוא בישל שער למייקון וכאשר הברזילאי נפצע ב-0:4 הוא היה הקפטן חצי מהמשחק. העובדה שבגיל כה צעיר מקבל השחקן אחריות רבה בקבוצה עם לא מעט כוכבים נוספים היא די מדהימה. מי שכביכול נמצא מעל נבס בהיררכיית הקפטן הוא הקטור הררה, אבל המקסיקני איבד לאחרונה מיכולתו.

 

העיתון 'דיאריו דה נוטיסיאס' כתב הבוקר שאם נבס לא יעזוב לקבוצות אחרות הוא עשי להיות הקפטן הבלתי מעורער של פורטו בעתיד. היום הוא בן 18 ו-205 יום. במוזיאון של פורטו ניסו לבדוק אתמול אם היה שחקן יותר צעיר מהגיל הזה שהיה קפטן פורטו ולא נמצאו לכך מסמכים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי