פיניירו: "מצפה לפורטו אווירה עוינת בישראל"‎

אוהדי מכבי תא. מעודדים 90 דקות
אוהדי מכבי תא. מעודדים 90 דקות | צילום: דניאל סטרבורבדיס

שחקן הפועל חיפה בראיון בפורטוגל: "במכבי ת"א נואשים להשיג ניצחון"

(גודל טקסט)

שחקן הפועל חיפה, ברונו פיניירו, הזהיר את שחקני פורטו שצפויה להם אווירה מחשמלת ועוינת באיצטדיון "במי עופר" ביום רביעי נגד מכבי תל אביב. השחקן אמר: "האוהדים של מכבי תל אביב מעודדים את הקבוצה בלי הפסקה 90 דקות. בכל פעם שפורטו תחזיק בכדור תהיה אווירה עוינת נגדה, אבל אני מאמין שהשחקנים של פורטו רגילים לכזאת אווירה וזה לא ישפיע עליהם".

                        

שחקן הפועל חיפה שרגיל לשחק ב"סמי עופר" לעיני אלפי צופים בודדים אמר: "השחקנים של מכבי ת"א נואשים להשיג ניצחון וזה לא יהיה משחק קל לפורטו. למכבי אין מה להפסיד והם יסכנו את עצמם גם על חשבון ספיגת שערים. בפורטו צריכים להיזהר".

 

 

פורטו יוצאת לישראל בלי יאסין ברהימי, אבל בהרכב די מלא כאשר לסגל צורף רק שחקן פורטו ב' ז'ואאו קוסטה שהתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים ומשחק בקבוצה עד גיל 21 של המועדון. מייקון, בראהימי ודני אוסבלדו הפצועים לא בסגל. לגבי ברהימי יש ספק אם הוא מתחזה או לא, אבל הוא קיבל היום חדשות טובות אחרי שהוא נכלל ברשימת עשרת השחקנים המועמדים להיבחר ל"שחקן השנה באפריקה" וחסרונו היא מכה לפורטו למרות שהיא צפויה לנצח גם ב"סמי עופר". ברהימי אמר היום בראיון בפורטוגל שהוא רוצה להיות דקו של פורטו.

 

הקבוצה כוללת גם את כריסטיאן טיו שחקן הכנף של ברצלונה המושאל לפורטו והוא אומנם התאושש מפציעה ומרגיש כשיר לחלוטין, אבל עדיין לא הציג את היכולת הטובה שלו מהעונה שעברה. הוא שיחק 90 דקות בתיקו 0:0 נגד בראגה שקטע סדרה של 20 ניצחונות בית לפורטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי