יוקאנוביץ': "הבטיחו לי רכש והשמות ידועים"

יוקאנוביץ'. אין משחקים קלים
יוקאנוביץ'. אין משחקים קלים | צילום: גיא צרחי

מאמן מכבי: "עם הסגל הזה לא נגיע לאלופות". בן חיים: "מזמן לא התרגשתי"

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי ת"א יכולים להיות רגועים. לאחר שהצהובים הפסידו במשחק הראשון וגרמו לדפיקות למואצות למאמן סלאבישה יוקאנוביץ', הם חגגו בסיום ניצחון 1:5 על היברניאנס והעפלה לסיבוב השלישי שם יפגשו את וקטוריה פלזן.

 

"יש אווירה נפלאה ואני שמח לשחק באצטדיון כזה", אמר יוקאנוביץ'. "אני לא יכול להיות מרוצה לחלוטין מהמשחק הזה, כי עשינו הרבה טעויות ולא היינו מרוכזים בחלק האחורי. למזלנו בחצי השני היינו מרוכזים יותר, שיחקנו בסבלנות וניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו".

 

 

 

"כשהגעתי אמרו לי שזה חלום להעפיל לליגת האלופות, הבטיחו לי שחקני רכש וגם השמות כבר ידועים – עכשיו זה הזמן להחתים אותם, כי עם הסגל הזה לא נעמוד במשימה. ויקטוריה פלזן היא קבוצה מציינת שתקשה עלינו מאד. הם הגיעו להישגים רבים באירופה ותעשה לנו הרבה בעיות. עכשיו זה לא הזמן לחיוכים".

 

זהבי. "הגענו עם לחץ מוקדם" (אסף קליגר)

 

ערן זהבי התייחס ליכולת שהציגו הצהובים: "אין משחקים קלים באירופה במיוחד כשהגענו עם לחץ מוקדם. אנחנו חייבים להשתפר אבל אני מאמין שזה יגיע. זה טבעי לא להציג יכולת גבוה בשלב הזה ואם סיימנו בתוצאה כזאת אז אני חושב שזה בסדר".

 

"מזמן לא התרגשתי ככה", אמר טל בן חיים (הבלם), שחזר למכבי ת"א לאחר עשור באירופה. "זאת חוויה לחזור ואני שמח שהחזרנו לקהל המדהים הזה שהגיע לכאן. זה רק משחק שני של העונה ואני מקווה שנראה בהמשך מכבי ת"א טובה יותר. אנחנו יכולים לעמוד מול ויקטוריה פלזן, ברור שאנחנו צריכים להשתפר אבל נעבוד מאד קשה במהלך השבוע ונתקן את מה שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי