אסטנה ניצחה את מאריבור והדיחה אותה מאירופה

כבהא. לא ציפה לעוף כל כך מוקדם
כבהא. לא ציפה לעוף כל כך מוקדם | צילום: האתר הרשמי של מאריבור

הפתעה גדולה: כבהא (90 דקות) וסלליך (לא שותף) נכנעו לאלופת קזחסטן 3:1

(גודל טקסט)

אסטנה, אותה קבוצה שבוודאי זכורה לכם מהעונה שעברה אז גברה על הפועל תל אביב וסיימה את דרכם של האדומים במוקדמות הליגה האירופית, הפתיעה שוב – והפעם בגדול.

אלופת קזחסטן הדהימה את מאריבור, אלופת סלובניה, כשהערב (רביעי) במשחק הגומלין היא ניצחה בביתה 1:3, מחקה את ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון בסלובניה ועלתה על חשבונה של מאריבור לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות.

הקשר מרואן כבהא שהצטרף למאריבור הקיץ ממכבי פ"ת, פתח בהרכב והשלים 90 דקות אך לא הצליח לסייע לקבוצתו. הלגיונר השני בקבוצה, סינטהיו סלליך, לא שותף ונותר לשבת על הספסל.

מאריבור עוד הייתה חברה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה שעברה, אחרי שגברה בין היתר בסיבוב המוקדמות השלישי על מכבי ת"א, אבל הפעם סיימה את דרכה באירופה כבר בחודש יולי. זו הפתעה גדולה שמתרחשת למחרת הדחתה של לודוגורץ הבולגרית, שנכנעה פעמיים לאלופת מולדובה.

אסטנה, המרוויחה הגדולה של הערב, לפחות לעת עתה, תפגוש בשלב הבא את אלופת פינלנד, HJK הלסינקי – הרי שהם קיבלו את הדירוג של מאריבור ועל כן ההגרלה המאוד נוחה על הנייר.

הקזחים נותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-67, כשיתרונם היה 1:3, ולמזלם הצליחו לשמור על שערם נקי מספיגה נוספת. אם הייתה מצמקת מאריבור ל-3:2, היא הייתה עולה לשלב הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי