"מכבי חגגו כאילו הם עלו, אנחנו נצחק בת"א"

דלגדו. אנחנו נחגוג בתל אביב
דלגדו. אנחנו נחגוג בתל אביב | צילום: Gettyimages

בבאזל בטוחים ביכולתם לעבור. הוג: "המסירה שלי הייתה מטומטמת"

(גודל טקסט)

פ.צ. באזל משדרת ביטחון ביכולתה לנצח בישראל את מכבי תל אביב, למרות שמארק יאנקו הפצוע ייעדר, ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. הקשר מתיאס דלגאדו עקץ את הצהובים: "הם חגגו אחרי ה-2:2 כאילו כבר עלו לשלב הבתים בצ'מפיונס. תנו להם לחגוג, כי אנחנו נחגוג בתל אביב. אני בטוח שאנחנו נצחק אחרונים בבלומפילד".

השווייצרים נושאים עיניים לפטריק אמבולו כמו שמכבי תל אביב תלויה בערן זהבי. אמבולו אמר: "אנחנו צריכים להבקיע שערים בתל אביב. זה המפתח להצלחה. אני בטוח שנגיע לשלב הבתים. עד כמה המזל יכול לעמוד לרשותם. זה ייגמר בבלומפילד. האם אני אכבוש? לא יודע. השם שלי הוא לא מייק שיבה (חוזה עתידות ידוע בשווייץ)".

בלם הקבוצה, דניאל הוג, שמסירה גרועה שלו הביאה לשער המשווה של זהבי אמר: "אני מרגיש פשוט חרא. המסירה שלי היתה מטומטמת. ברמות האלה כשאתה נותן אפילו אינץ' ליריב שלך זה הופך למייל. גם מיכאל לאנג וביקיר ביארנסון עשו טעויות במשחק. העיתון השווייצרי "ארגוצייטונג" כתב הבוקר, כי המנג'ר הספורטיבי של באזל, גיאורג היינץ, לא מרוצה מכך ששחקני ההגנה טעו כל כך הרבה נגד הצהובים. העיתון כותב שייתכן שהסיבה היא חוסר ניסיון ברמות האלה. "מדובר בשחקנים בינלאומיים ששיחקו עם הקבוצות הקודמות שלהם בגביעי אירופה, אבל לא במשחק על 21 מיליון יורו", נכתב "בארגוצייטונג".

בבאזל לא מרוצים משחקני ההגנה (Gettyimages)

היינץ עצמו אמר: "כדי ללמוד עושים גם טעויות. מאז 2002 הוכחנו שהרכש שעשינו השתלם ושחקנים שלנו השתדרגו ונמכרו אחר כך עם ניסיון אירופי במיליונים". לדברי העיתון היה ניכר היעדרו של זדרבקו קוזמנוביץ' הפצוע וכי אתו הקישור האחורי של באזל היה נראה אחרת לגמרי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי