אבובאקר רוצה להשתוות לזאהוביץ' מול מכבי

אבובאקר והחברים באימון. מתכנן על שער מול מכבי
אבובאקר והחברים באימון. מתכנן על שער מול מכבי | צילום: אודי ציטיאט

הקמרוני ינסה לכבוש מול הצהובים ב-21:45. לופטגי ישנה מערך?

(גודל טקסט)

החלוץ הקמרוני של פורטו, וינסנט אבובאקר, לא כבש במדי פורטו מאז ה-16 בספטמבר, אז עשה זאת בצמד ב-2:2 עם קייב באלופות, אבל הוא רוצה לסיים את הבצורת מול מכבי תל אביב.

 

החלוץ המוכשר גם רוצה להשוות או לשבור את שיאו של החלוץ הסלובני, זלאטקו זאהוביץ' שהוא שחקן פורטו היחיד שסיים את הסיבוב הראשון בבית המוקדם באלופות עם ארבעה שערים. הוא כבש בעונת 1998/99 רביעייה ובאותה עונה גם כבש 7 שערים בשלב הבתים וזהו השיא של שחקן פורטו עד כה בכל שלב הבתים.

 

 

מי שהתקרב לשיא של 4 שערים בסיבוב הראשון היה יאסין בראהימי בשנה שעברה עם שלושה שערים והוא רק השווה את הישגם של הברזילאים ז'ארדל, ארתור והקולומביאני ג'קסון מרטינס שכבשו בחצי שלב הבתים שלושה שערים. מאז 1991 כשליגת האלופות החלה לרוץ אף שחקן של פורטו לא כבש ארבעה שערים בשלב המוקדם.

 

אבובאקר שקיבל מנוחה בגביע מול וארסים (0:2) רשם גם בישול אחד עד כה בשלב הבתים ולפי ה'או ג'וגו' הוא תרם רבות עד כה כאשר הצליח לסייע בהתקפה ולסייע לחבריו לרשום הזדמנויות להבקיע.

 

בפורטו יודעים שעד כה בכל פעם כשסיימו את הסיבוב הראשון של שלב הבתים ראשונים הם עלו לשמינית הגמר. בעונת 96/97 סיימו עם שלושה נצחונות את הסיבוב הראשון, ב-2007/8 (ניצחון ושני תיקו), עונת 2012/13 (3 נצחונות), עונה שעברה (שני תיקו וניצחון). אם לא יפסידו נגד מכבי היום ג'ולאן לופטגי יעבור את שיאו של ז'וזה מוריניו עם 20 משחקי בית רצופים בכל המסגרות ללא הפסד.

 


לופטגי. ישנה מערך? (אודי ציטיאט)

 

העיתון כתב שהחולשה של מכבי בהגנה מחייבת את לופטגי לשנות מערך. אם נגד דינמו קייב וצ'לסי הקבוצה שיחקה עם ארבעה שחקנים בקישור הפעם היא יכולה לשחק עם חלוץ נוסף באגפים. חסוס קורונה המכסיקני שפתח את העונה עם ארבעה שערי ליגה יועדף כנראה על פני כריסטיאן טייו שחקן ברצלונה לשעבר. במצב זה דנילו או ג'יאני אימבולה יישארו מחוץ להרכב.

 

 

 

אוהדי פורטו הצביעו במשאל שליגת האלופות חשובה להם יותר מהצלחה בליגה. 54.9 אחוז רוצים בהצלחה באלופות ורק 31.8 בהצלחה בליגה נגד בנפיקה והשאר לא אכפת להם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי