זלאטן איברהימוביץ' בספק למשחק מול מאלמו

זלטאן במדי שבדיה. יפגוש את הקבוצה בה גדל?
זלטאן במדי שבדיה. יפגוש את הקבוצה בה גדל? | צילום: AFP

השבדי של פ.ס.ז' יעבור מבחן כשירות לפני המפגש מול קבוצת נעוריו

(גודל טקסט)

פ.ס.ז' תארח מחר (שלישי) את מאלמו השבדית במחזור הראשון של ליגת האלופות. אלופת צרפת מגיעה אחרי שסיימה בתיקו ראשון העונה בליגה ביום שישי מול בורדו, 2:2 לאחר שתי שגיאות של השוער הגרמני המחליף קווין טראפ. 

 

לורן בלאן אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק כי הוא שוחח עם טראפ בחדר ההלבשה אחרי ההפסד. "הוא מודע לטעויות שלו שעלו לנו בשתי נקודות, אבל זה היה יכול להיות גם מישהו אחר שהיה עושה את הטעויות. אם זה קורה לשוער זו בעיה קשה. אולי זה יכול לקרות יותר כשאתה שוער צעיר (טראפ כבר בן 25). יש תחרות בין השוערים ואני מקווה שאם הוא ישחק הוא כבר לא יעשה את אותן טעויות". 

 

 

זלאטן איברהימוביץ' ישחק נגד הקבוצה בה החל את הקריירה, מאלמו במדיה שיחק שלוש עונות לפני שעבר לאייאקס אמסטרדם. "הוא לא מתרגש יותר מדי מהעובדה שהוא משחק נגד קבוצתו לשעבר. הוא מתרגש יותר מכך שיש לו עדיין כאבים. ביום שלישי נבחן אותו שוב ונחליט אם להרכיב אותו". איברה לא שיחק בליגה נגד בורדו בגלל הפציעה.

על המפגש אמר המאמן: "נתכונן כרגיל למאלמו. אנחנו רוצים לנצח וזה חשוב כשיש לך בבית עוד יריבות קשות כמו ריאל מדריד ושחטאר דונייצק. אנחנו צריכים לתת מחר 100 אחוז אם לא יותר. מתי נזכה בליגת האלופות? אני מאמין שיום אחד זה יקרה, אבל קודם ננצח את המשחק הראשון נגד מאלמו". 

בלאן סיפר שעקב אחרי מאלמו שהדיחה את סלטיק והוסיף: "על הנייר אנחנו פיבוריטים, אבל חייבים להיות פיבוריטים גם על המגרש".

הקשר תיאגו מוטה שהאריך חוזהו עד קיץ 2017 ישב לצד המאמן והוסיף: "השבדים יחכו עד שנעשה טעות וינסו להעניש אותנו. אנחנו חייבים להיות עירניים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי