באים צנועים: "כולם מודעים לעוצמה של צ'לסי"

זהבי. יתחיל לבד בחוד?
זהבי. יתחיל לבד בחוד? | צילום: עדי אבישי

שחקן במכבי ת"א נזהר לא לזלזל בבלוז. דסה, ראלי ואזולאי המריאו לבסוף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב (יחד עם קבוצת הנוער) המריאה הבוקר (שלישי) לאנגליה לקראת המשחק מחר נגד צ'לסי בשלב הבתים בליגת האלופות.

 

 

יעלו הנערים לפנינו #נוערמכבי #ממריאיםבצהוב

A photo posted by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

 

בעקבות הפרסומים על ההחלטה שלא לצרף לטיסה את עוז ראלי, אלי דסה ושלומי אזולאי החליט המנג'ר המקצועי, ג'ורדי קרויף, לשנות את התכנית והשלושה הצטרפו לחבריהם לטיסה ללונדון.

 

 

הקבוצה תנחת בשדה התעופה של לוטון ותעשה דרכה באוטובוס לבית המלון בלונדון בו יפתחו ההכנות על ידי המאמן סלבישה יוקאנוביץ' למשחק ולקראת האימון הבודד באצטדיון סטמפורד ברידג'.

 

 

בדרך ללונדון #צהובממריא #יאללהמכבי

A video posted by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

 

השחקנים עושים הפרדה מוחלטת בין ליגת העל לצ'מפיונס ואינם מזכירים כלל את המשחק הקרוב בליגה נגד רעננה. "למוריניו וצ'לסי יש את ארסנל במחזור הבא והם יודעים לעשות את ההפרדה המקצועית, כל משחק הוא בפני עצמו", אמר שחקן.

 

"כולם מודעים לעוצמה של צ'לסי", הוסיף, "ואין כאן מצב חדש ולא מוכר. נעשה את ההכנה הכי רצינית ומקצוענית כדי להתמודד נגד אלופת אנגליה".

 

הצהובים שמעו וקראו דרך התקשורת את הידיעות על משבר ומערכת יחסים עכורים בין חלק משחקני צ'לסי, על רקע הקשיים בליגה, וכי מוריניו עשוי לספסל כמה מכוכביו. אך במכבי טוענים כי האלופה האנגלית מקצועית ומנוסה, ומסוגלת לעשות את ההפרדה בין משבר זמני ליציאה לדרך חדשה.

 

שחקניו של יוקאנוביץ' יצפו היום בקטעים ממשחקיה האחרונים של צ'לסי, ולאחר מכן הערב, באימון הבודד בן השעה המוקצב, יתרגל המאמן הסרבי את המערך וההרכב המשוער.

 

יוקאנוביץ' מתלבט בעמדת המגן השמאלי בין אבי ריקן לעומרי בן הרוש ונראה כי יחליט על ריקן כשחקן קישור. ההחלטה אם לעבות את המערך האחורי ולשחק עם שלושה בלמים תהיה באימון הערב.

 

מאמן האלופה הישראל גם שוקל האם להמשיך במערך בו ערן זהבי מתפקד כחלוץ או להציב לצדו את עדן בן בסט או דיאן ראדוניץ' הסרבי. לפני האימון תתקיים מסיבת העיתונאים בה ישתתפו יוקאנוביץ' והקפטן ערן זהבי.

 

צ'לסי הקציבה לאוהדי מכבי תל אביב 2,700 כרטיסים עם הוראות התנהגות מסודרות. נראה כי עוד אלף אוהדים של הצהובים מלונדון ורחבי אירופה יגיעו מחר למשחק בלונדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי