יוקאנוביץ': "ננסה לנצח את דינמו קייב"

זהבי ויוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים בסמי עופר. ישיגו נקודות ראשונות?
זהבי ויוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים בסמי עופר. ישיגו נקודות ראשונות? | צילום: ערן לוף

מכבי ת"א סיימה ההכנות למפגש (21:45). איגיבור וראדוניץ' ייעדרו

(גודל טקסט)

מכבי ת"א תשיב מחר (שלישי) ב-21:45 את שלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה לישראל מאז 2009. הצהובים יארחו בסמי עופר גדוש את דינמו קייב במשחק הבית הראשון שלהם בקמפיין לאחר ה-4:0 בצ'לסי.

 

אחרי ה-0:2 על מכבי חיפה בשבת החולפת, משחק ששימש הכנה מושלמת, החבורה של יוקאנוביץ' תרצה נקודות ראשונות בליגה של הגדולים. המאמן הסרבי, שהגיע ביחד עם הקפטן ערן זהבי, מדבר בשעה זו לקראת ההתמודדות הצפויה ורגע לפני האימון המסכם.

 

 

סלבישה יוקאנוביץ' נשאל תחילה על צמד הזרים הפצועים, הניגרי נוסא איגיבור והקרואטי דיאן ראדוניץ' ואמר: "הם לא יהיו מוכנים למשחק".

 

"אנחנו חייבים להיות מוכנים לרמה כזו של תחרות. אני מצפה שנהיה יותר תחרותיים ויותר מרוכזים", הוסיף יוקאנוביץ' לאחר שנשאל על המשחק בלונדון, "אני מקווה שנשיג תוצאה טובה יותר. אי אפשר להשוות בין המשחקים".

 

יוקאנוביץ'. "מוכנים לרמה של ליגת האלופות" (ערן לוף)

 

עוד נשאל הסרבי על היריבה מחר והשיב: "בכדורגל לא שואלים מי טוב יותר לפני המשחק. אנחנו ראויים להיות איפה שאנחנו אחרי ששיחקנו נגד קבוצות טובות. יהיה קשה ומסובך נגד דינמו קייב, אבל ננסה לעשות הכל כדי להשיג תוצאה טובה עבורנו נגד קבוצה מצויינת".

 

האם יהיה מרוצה מתיקו ענה המאמן: "אנחנו ננסה לנצח את המשחק. יש לנו הזדמנות מחר לעשות צעד קדימה. אנחנו צריכים לכבד את היריבה, אבל גם את עצמנו ומחר יהיה יום חשוב עבורנו ונצטרך להיות מוכנים מנטלית. אני רוצה שהקבוצה שלי תתחיל לשחק כדורגל מודרני, מה שאני מאמין בו ככדורגל מודרני", אמר לסיכום הסרבי.

 

"הזדמנות לעשות צעד קדימה" (הנאדי חטיני)

 

ערן זהבי שישב לצד המאמן אמר: "המעבר מליגת האלופות לליגה שלנו הוא גם מנטלי, אבל אני חושב שההפסד לרעננה יכול לקרות פעם בהרבה מאוד משחקים. שלטנו במשחק וספגנו משני מצבים שלא היינו מוכנים אליהם. אנחנו בדרך טובה ואנחנו מתעסקים בדינמו קייב, משחק מאוד קשה נגד קבוצה שאנחנו יודעים שהיא ברמה גבוהה מאוד".

 

"עושים טרגדיה מזה שלא הבקעתי מספר משחקים. המטרה שלי היא לעזור לקבוצה כמה שיותר, אם זה בשערים, בישולים או בתנועה שתפתח שטחים", הוסיף קפטן הצהובים.

 

זהבי. "יהיה לנו מאוד קשה נגד קבוצה ברמה גבוהה" (ערן לוף)

 

על כך שהמפגש נגד דינמו קייב הוא ההזדמנות הגדולה של הטרבליסטית להוציא נקודות: "אנחנו נותנים כבוד גדול ליריבה שלנו. אנחנו רוצים מאוד להוציא נקודות, אבל גם נגד צ'לסי המטרה שלנו תהיה להוציא נקודות. אנחנו רוצים להנות מהמסגרת שאנחנו משחקים בה ולהוכיח שיש לנו מה לתת ושאנחנו יכולים להתמודד ברמות האלה. הסיכויים שלנו קצת עולים בבית, במיוחד שהאצטדיון יהיה מלא בצהוב. נצטרך לעבוד מאוד קשה כדי לצאת עם נקודות מהמפגש הזה".

 

"יש דברים שאנחנו יותר טובים ויש דברים שאנחנו פחות טובים, אבל ננסה לנצל את היתרונות שלנו", הוסיף זהבי על היתרון הפיזי של האוקראינים, "הכי חשוב בסופו של דבר זו התוצאה וננסה להשיג אותה. נצטרך להביא את היכולות והאיכויות שאנחנו יודעים שיש לנו".

 

שחקני מכבי תל אביב אוהבים את אצטדיון סמי עופר והערב ערכו אימון מסכם בן שעה בו תרגל המאמן סלבישה יוקאנוביץ' מערכים הגנתיים והתקפיים לאחר שכבר עשה לשחקנים את ההכרות עם שחקני אלופת אוקראינה.

 

 

כדור המשחק הייחודי למחר #יאללהמכבי #מכביאימפריה #צהובעולה #MTAVSKIEV #UCL

A photo posted by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

הבלם טל בן חיים שלא שיחק בליגה עקב השעייה, צפוי לפתוח על חשבון קרלוס גארסיה כאשר אלי דסה עשוי לזכות לבכורה אירופית במכבי ת"א אחרי שהורחק במדי בית"ר ירושלים במשחק בשרלרואה והחמיץ את המחזור הראשון בסטמפורד ברידג'.על פי האימון הערב נראה כי גילי ורמוט ישחק בקישור בצד ימין וטל בן חיים באגף שמאל כשערן זהבי לפחות בפתיחת המשחק יהיה בעמדת החלוץ.

 

שני טל בן חיים צפויים לפתוח ב-11 (ערן לוף)

 

אופ"א הודיעה כי השופט הראשי בהתמודדות בין אלופת ישראל למקבילתה האוקראינית יהיה דויד פרננדס בורבלאן הספרדי, שכבר היה בישראל בעבר כששפט את המשחק של מכבי ת"א מול באזל במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית, משחק שהסתיים ב-0:0.

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אבי ריקן, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', גילי ורמוט, דור פרץ, ערן זהבי, טל בן חיים.

סמי עופר מוכן ומזומן לליגת האלופות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי