בראהימי חזר לאימונים, אך לא צפוי להגיע ארצה

קטע מסריח? בראהימי
קטע מסריח? בראהימי | צילום: Gettyimages

האלג'יראי מתאמן אך טוען שאינו כשיר. טענות כי הסיבה היא פוליטית

(גודל טקסט)

פורטו, יריבתה של מכבי ת"א באלופות ברביעי הקרוב (21:00), כועסת על הכוכב האלג'יראי שלה, יאסין בראהימי. הקשר,שטען שהוא פצוע ברגלו, התאמן אתמול באולם לראשונה אחרי שמונה ימים מאז נפצע בשריר רגלו נגד בראגה, אבל יש יותר משמועות בפורטוגל שהוא מעמיד פנים כדי לא לשחק נגד היריבה הישראלית.

 

העיתון 'או ז'וג'ו' כתב היום (ראשון) כי בראהימי חזר להתאמן באולם, אבל טען שהוא זקוק לזמן נוסף עד שיחזור להיות כשיר. פורטו תקיים עוד שני אמונים לפני המשחק בסמי עופר ובמהלכם השחקן אמור להיבדק ולאפשר לצוות הרפואי להחליט האם לצרפו ברגע האחרון לנסיעה לישראל.

 

מאמן פורטו, ג'ולאן לופטגי, אמר בתגובה: "אנחנו לא מתעסקים בבעיות של פוליטיקה. בראהימי שחקן שלנו ואם היה יכול לשחק הוא היה משחק". גם סוכנו של השחקן, פרנסואה גיל, התייחס לנושא: "הבעיה של בראהימי עדינה, אבל לא נראה שאם היה כשיר הוא לא היה משחק". 

 


"לא מתעסקים בפוליטיקה". ג'ולאן לופטגי (Gettyimages)

 

 

הלחץ הקשר  הגיע מאלג'יריה, שם פרסמו מיד לאחר ההגרלה של המשחקים בליגת האלופות שבראהימי הוא פרו פלשתיני ולא יוכל לשחק בישראל. בעקבות זאת היו חילוקי דעות בין האוהדים שלו ושל פורטו לגבי הדרך בה הוא צריך לנהוג.

 

החלק האחד גורס כי הוא פרו פלשתיני ולא צריך לשחק בישראל. החלק השני מנגד טוען כי הוא ספורטאי וחייב להתעלם מענייני פוליטיקה. בראהימי מצדו טען ברשתות החברתיות שזו לא החלטה שלו, אלא של פורטו. בכל מקרה, נראה שהפציעה נגד בראגה הגיעה בזמן עבורו.

 

בינתיים, דווח שהחלוץ דני אוסבלדו הארגנטיני, שהצטרף לקבוצה באוגוסט האחרון, עשוי להיות כשיר ולהצטרף לנסיעה לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי