"קשה עם הצ'מפיונס והליגה, זה עולה ביוקר"

ג'ורדי קרויף, ערן זהבי
ג'ורדי קרויף, ערן זהבי | ערן לוף

ג'ורדי קרויף התראיין בפורטוגל: "אני מנסה ללמוד מדרך הניהול של פורטו"

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף התראיין לעיתון הפרוטגלי 'או ז'וגו' ואמר לקראת המשחק עם פורטו: "אני מנסה ללמוד מהניהול של פורטו. ההנהלה שלהם היא דוגמה לניהול נכון באירופה". על המשחק אמר: "הולך להיות לנו קשה. אני מכיר היטב את ג'ולן לופטגי. רואים עד כמה הוא מאמן איכותי. עבורנו קשה מאוד לשלב את הכדורגל בליגה המקומית עם הצלחה באלופות. זה עולה לנו ביוקר".

 

"לופטגי במועדון שהוא חייב לתת תמיד את המקסימום. העזיבה של שחקני מפתח כבר לא תירוץ בפורטו, כי הם מביאים שחקנים חדשים ומתמודדים עם הטובות ביותר". קרויף אמר שקשה לו להאמין שפורטו תזכה בליגת האלופות, אבל תגיע לשלב גבוה.

 

 

מגן בנפיקה ב-8 העונות האחרונות, האורוגוואי מקסי פאריירה, עבר ליריבה השנואה פורטו הקיץ ומקווה שהכשלונות שהיו לו בבנפיקה פעמיים בגמר הליגה האירופית ישתנו למזל במדי פורטו מול מכבי תל אביב היום. לדעתו דחיית המשחק נגד אוניאו מאדירה דווקא יכולה לעזור לקבוצה לנצח היום את מכבי תל אביב. "זה מוזר שלא שיחקנו כבר עשרה ימים, אבל יש לזה גם יתרונות"

 

לופטגי. יודע להתמודד עם עזיבת שחקני מפתח (gettyimages)

 

הוא אמר אתמול: "היה לנו יותר זמן לעבוד בין השחקנים ולהתכונן למשחק נגד מכבי תל אביב. ז'ולאן לופטגי הראה שהוא יכול לשלב גם צעירים כמו רובן נבס ואנדרה סילבה שיש להם איכות גדולה".

 

לדבריו הוא לא איבד את התקווה לזכות בתואר אירופי גדול ורוצה לעשות זאת עם פורטו. "שחקן של קבוצה גדולה תמיד חולם להביא תארים. אנחנו צריכים לחשוב ממשחק למשחק וזה מה שאנחנו עושים כעת כשאנו רוצים לנצח את מכבי תל אביב שזה יהיה צעד משמעותי לעלייה". 

 

על מכבי תל אביב אמר: "כל המשחקים קשים. מכבי קבוצה לא קלה. הם מגנים היטב ומאורגנים ואז יוצאים למתפרצות. אנחנו מוכנים לקראתם ויודעים להיזהר מהנקודות החזקות שלהם. התכוננו אליהם מצוין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי