אתלטיקו מדריד סיימה ב-0:0 מאכזב באסטנה

פרננדו טורס ופוסטניקוב נאבקים על הכדור
פרננדו טורס ופוסטניקוב נאבקים על הכדור | צילום: AFP

הקולצ'ונרוס התקשו מאוד בקזחסטן וכמעט ולא סיכנו את שער המארחים

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד לא נמצאת בשיאה העונה. בליגה היא התרחקה מהפסגה, וגם בליגת האלופות היא פספסה הערב (שלישי) הזדמנות להתבסס בפסגת הבית לאחר שסיימה ב-0:0 מול אסטנה הקזחית במשחק שפתח את המחזור הרביעי.

 

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ואמנם אתלטיקו מדריד אף הצליחה למצוא פעמיים את המשקוף מחצאי מצבים, אבל גם המארחת ניסתה ליזום והשיגה בזכות נקודה נוספת לאחר ששוב סיימה בתיקו ביתי, כפי שעשתה מול גלאטסראיי.

 

 

דייגו סימאונה העניק את חולצת ההרכב לאנטואן גריזמן ופרננדו טורס, כאשר "אל-ניניו" פתח ע"ח של ג'קסון מרטינס, וכאמור הקולצ'ורוס לא הצליחו למצוא את הרשת כפי שעשו ב-0:4 מול הקזחים במחזור הקודם.

 

הספרדים עם 7 נקודות לאחר ארבעה מחזורים והם יכולים לרדת למקום השני במידה שבנפיקה תנצח בהמשך הערב את גלאטסראיי במשחק הנוסף בבית. אסטנה כאמור עם 2 נקודות כבר בהופעת הבכורה שלה במפעל.

 

 

מהלך המשחק:

 

דקה 7

כמעט 0:1 למקומיים! כדור חופשי מגיע לשומקו, שמתוך הרחבה מעביר כדור רוחב מסוכן לתוך רחבת החמש, אך יאן אובאלק הקדים את כולם.

דקה 20

הקולצ'ונרוס שולטים במרכז השדה אולם עד כה מתקשים להגיע למצבים מסוכנים. מישהו צריך להתעורר.


חימנז מקדים את קבאנגנגה (AFP)

דקה 32

הזדמנות נהדרת לטורס. כדור ארוך של חואנפראן עבר את כל ההגנה והגיע לחלוץ, שהושיט רגל לעבר הכדור ושלח אותו קרוב מאוד לקורה. 

דקה 45

כדור חופשי נהדר של קוקה מצד שמאל עלה גבוה, נחת על המשקוף ויצא החוצה.

דקה 54

אסטנה, שפתחה טוב את המחצית השנייה, זכתה לכדור חופשי ממרחק של כ-25 מטרים. שומקו לקח את הבעיטה ושיגר את הכדור ליציע.

דקה 70

אתלטיקו השתלטה כמעט לחלוטין על מרכז המגרש ומנסה לדחוף את הכדור למעלה. אסטנה מצדה מסתמכת בעיקר על כדורים ארוכים ומתפרצות.

דקה 75

גרייזמן קיבל את הכדור בתוך הרחבה מצד שמאל. הצרפתי בעט כדור שטוח שחלף על פני השער ויצא החוצה. כחצי דקה לאחר מכן פריירה-קראסקו הרים מצד שמאל כדור שפגע במשקוף.


הקרב הסתיים ללא הכרעה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי