קולאר: "מכבי כמונו, רוצה להישאר בפסגה"

ראיטורל. מוכן לצהובים
ראיטורל. מוכן לצהובים | צילום: Gettyimages

קשר פלזן לקראת הצהובים. ראיטורל: "ליגת האלופות בראש מעיינינו"

(גודל טקסט)

ויקטוריה פלזן, יריבת מכבי תל אביב מחר (שלישי, 20:30, שידור חי בספורט1) בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, נחתה בישראל. "אנחנו מגיעים עם ציפיות גדולות ואני סקרן לגלות מה מחכה לנו שם. המטרה היא להשיג תוצאה טובה", אמר לפני ההמראה פרנטישק ראיטורל מגן הקבוצה בן ה-29 ששיחק נגד הפועל תל אביב בליגה האירופית לפני שלוש שנים ושמח לשמוע שישחק באותו אצטדיון. "ממה שאני זוכר האווירה בארץ חמה והאצטדיון בטוח יהיה מלא. העמדנו את ההצלחה שלנו בליגת האלופות בראש מעניינינו. ניצחנו את הסופרקאפ ובמשחק הליגה הראשון כך שאנחנו בכושר טוב. זו עונה חדשה, עידן חדש ואנחנו רוצים לזכות בתארים".

 

המגן סיפר ששחקני פלזן חזו בווידאו מצמד המשחקים של מכבי נגד היברניאנס והחמיא לערן זהבי: "זהבי מצוין. הוא שיחק נגדנו במדי הפועל וגם הקשר טל בן חיים, שהוא שחקן חכם. מכבי קבוצה מוכשרת ומאוד דינמית".

 

 

הקשר דניאל קולאר העניק ראיון לאתר הרשמי של מכבי ת"א ואמר: "מכבי בדומה לנו, מנסה להביא את השחקנים הכי טובים כדי להישאר בפסגה. אני חושב שגם הם כמונו משיגים מוטיבציה דרך הרצון לשחק באירופה, ובשביל זה צריך להצליח בליגה המקומית. אני חושב שלהשוות בין שתי הליגות יהיה מעניין מאוד".

 

בעיתוני צ'כיה נכתב דו"ח על התפקוד של הקבוצה במשחקים האחרונים שלה ונאמר שבחוד מול מכבי תל אביב ישחק איידין מחמוטוביץ' שמתאים למשחק המתפרצות של הקבוצה לפחות בחו"ל. לגבי השחקנים החדשים שהגיעו נאמר שרק הקשר יאן קאפיץ' עומד בינתיים ברמה הנדרשת.             

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי