בונים על מתפרצות: בצ'כיה סימנו מפתחות לפלזן

מחמוטוביץ'. האיש של פלזן למתפרצות
מחמוטוביץ'. האיש של פלזן למתפרצות | צילום: הפייסבוק של פלזן

קובק וחניכיו מוכנים למכבי (20:30,ספ'1) אבל חוששים מהחום

(גודל טקסט)

הצ'כים חוששים מהחום יותר מאשר ממכבי תל אביב. "שמש בכל פינה שאתה מסתכל עליה, לחות נוראית, אלה התנאים שקיבלו את ויקטוריה פלזן בתל אביב", כתב הבוקר (שלישי) העיתון 'ספורט' הצ'כי לקראת המשחק מול הצהובים (20:30, ספורט1 וב-(HD. המאמן מירוסלב קובק חושש מכך שהשחקנים שלו יהיו עייפים. הצ'כים התרשמו מכך שמכבי הפסידה רק משחק אחד בבית בשנה שעברה מ-57 משחקים בכל המפעלים.

 

המאמן קובק אמר: "אני מכיר את הסטטיסטיקה הזאת ויודע שקבוצות ישראליות מצליחות בדרך כלל בבית בגביעי אירופה. הן מנצלות את היתרון של מזג האוויר והדחיפה של האוהדים. אני לא אוהב שמדברים על מי פייבוריטית. הכל נראה במגרש. מדובר בשתי קבוצות שבשנים האחרונות שיחקו בגביעי אירופה בקביעות. למכבי תל אביב יש שחקנים בנבחרת ואני חושב שהתוצאה הכי טובה הגיונית תהיה 0:0".

 

 

קובק אמר עוד: "אם הספקולציה היא שאנחנו אמורים לעבור את מכבי תל אביב אין לי ברירה אלא לקבל את מה שטוענים מומחים, אבל אנחנו מאמינים בכוח שלנו ולא בהערכות על הנייר". על ההתרשמות שלו מהיכולת של מכבי נגד היברניאנס בגומלין אמר: "הם הפסידו בצורה עלובה את המשחק הראשון, אבל בסיכום הם היו אמורים לעבור בגלל הביתיות וזה קרה. בגומלין הם היו הקבוצה הטובה יותר. מהרגע הראשון שהמשחק החל היה ברור שהם יעברו".

 

המאמן בן ה-63 הוסיף: "למכבי לא תהיה ברירה אלא לתקוף ואנחנו גם רוצים לצאת עם תוצאה טובה. מזג האוויר לא תירוץ. גם בצ'כיה חם עכשיו. נסתדר עם הלחות. הקבוצה שלנו בכושר גופני מספיק טוב לעמוד ב-90 דקות קשות". 

 

 

 

העיתון 'ספורט' הצ'כי כתב שהתשובה של פלזן לעובדה שמכבי טובה יותר בהתקפה מאשר בהגנה היא לנסות לכבוש מולה ואת המפתחות צריך לתת המאמן לחלוץ בוסניה, איידין מחמוטוביץ' שכבש בניצחון על סלאביה פראג 1:2 רק אחרי שעלה כמחליף. הפעם הוא אמור לפתוח.

 

הבוסני עבר בינואר האחרון מטפליצ'ה לפלזן והיה אמור להיות הכוכב הבלתי מעורער בהתקפה, אבל יאן הולנדה עדיין זכה להיות לפניו בהרכב ודחק אותו לספסל. אותה היררכיה קיימת גם העונה כאשר הולנדה פתח פעמיים בסופרקאפ ובליגה, אבל כאמור עתה עשוי מחמטוביץ' לשחק.

 

 

 

העיתון גורם כי המפתח הוא בהתקפות מתפרצות ומצטט עיתונאים ישראלים שנידבו מידע ואמרו לצ'כים שטל בן חיים וקרלוס גרסיה איטיים וכבדים ואפשר לנוע מולם במהירות.

 

ההרכב המשוער: קוזצ'יק, לימברסקי, פרוהסקה, הובניק, רייטוראל, הורבה, ואנק, קובריק, קולאר, קופיץ', מחמוטוביץ' (הולנדה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי