מכה לבאזל: קוזמנוביץ' ייעדר ארבעה שבועות

קוזמנוביץ'. נפצע בדקות הסיום
קוזמנוביץ'. נפצע בדקות הסיום | צילום: Gettyimages

אלופת שוויץ תגיע בהרכב חסר: שאקה ירצה השעיה ובואטיוס יחזור רק לגומלין

(גודל טקסט)

היריבה של מכבי תל אביב בפלייאוף ליגת האלופות ממשיכה ללהוט. באזל העלתה אתמול (רביעי) את מאזנה מפתיחת העונה לשבעה ניצחונות משבעה משחקים, אחרי 1:3 על פ.צ ת'ון. אלופת שוייץ ניצחה את כל חמשת משחקיה בליגה וגם גברה פעמיים על לך פוזנאן במוקדמות ליגת האלופות.

 

 

המאמן אורס פישר, שהגיע מת'ון, כבר יכול לציין לעצמו הישג ראשון: הפתיחה הטובה ביותר של באזל מאז עונת 2003/04. כל מומחי הכדורגל בארץ שכבר רשמו ניצחון למכבי בגלל שבאזל נחלשה בקיץ כנראה לא מעודכנים.

 

 

עם זאת, מכבי יכולה לשאוב עידוד מהעובדה שקשר באזל החדש, זדראבקו קוזמנוביץ' שהגיע מאינטר תמורת 2 מיליון יורו, נפצע בשריר הירך האחורי וייעדר ארבעה שבועות מהמגרשים. בעקבות כך,  באזל נשארה עם קשר אחורי כשיר אחד מכיוון שאלונט שאקה, שפותח בהרכב במשבצת הזאת, ספג אדום בסיבוב הקודם נגד לך פוזנאן. קוזמאנוביץ' אגב נכנס רק בדקה ה-83, אבל הספיק להיפצע ולקרוע את שריר הירך האחורי. הסרבי צפוי לעבור לניתוח בקרוב.

 

 

אחת הבשורות הטובות למכבי היא שהרכש החדש ז'אן פול בואטיוס מפיינורד, הנחשב לכישרון ענק ולשחקן שפורץ מצד שמאל ועושה מהומות בהגנת היריבה, סובל בעצמו ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא אמור לשחק במשחק הראשון נגד מכבי תל אביב. האלופה השוויצרית נותרה עם שחקן בכיר אחד בלבד במרכז המגרש שיוכל לשחק נגד מכבי תל אביב: מוחמד אלנני המצרי.

 

מצד שני מכבי צריכה להיות מודאגת מיכולתו של החלוץ האוסטרי מארק יאנקו בן ה-31 שהגיע מפ.צ. סידני. הוא כבר הבקיע ארבעה שערים בליגה, שניים מהם אתמול. פרט ליאנקו, הצטיינו אתמול ילד הפלא בריל אמבולו בן ה-18 שמצוי בכושר מעולה ומבוקש באנגליה והאיסלנדי ביקיר ביארנסן ששולט מעולה בקישור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי