"זכיתי פעם אחת בצ'מפיונס וזה לא מספיק"

רוני. רוצה לזכות שוב בצ'מפיונס
רוני. רוצה לזכות שוב בצ'מפיונס | צילום: GettyImages

רוני מתכונן לצסק"א ב-21:45 חולם לעבור את דניס לאו ומשבח את רוחו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תשחק היום ברוסיה נגד צסק"א מוסקבה ב-21:45 והיא רוצה לנצח, אבל היא חייבת גם לשמור כוחות למשחק הדרבי נגד מנצ'סטר סיטי בשבת באולד טראפורד (שידור חי בספורט1) שיהיה ה-170 של העיר. 

לואיס ואן חאל הזהיר את שחקניו שהקבוצה שלו תהיה עייפה לדרבי. בעוד שיונייטד תחזור רק מחר אחר הצהריים מרוסיה, סיטי מארחת בבית את סביליה ותוכל להתאושש מהר יותר. "לסיטי יהיה יתרון עלינו, אבל אנחנו עושים הכל כדי שזה לא ישפיע כמו אמבטיות קרות, אמבטיות חמות, פחות אימונים. קודם שננצח במוסקבה". על המשחק עצמו אמר ואן חאל: "אנחנו חייבים לפחות נקודה". 

בתוך כך, וויין רוני שיחגוג 30 בשבת ומקווה לקבל מתנת יום הולדת ניצחון על סיטי אמר: "זה יום הולדת גדול, אבל אני מרגיש שיש לי עוד הרבה שנים לשחק ולהבקיע שערים. אולי אהיה בן 30, אבל אני מרגיש צעיר בפנים. לא היו לי פציעות קשות מאוד ולשחקנים של היום יש יתרון על אלה שלפני עשרות שנים בגלל שהמדע הרפואי התפתח ועוזר לנו להתאושש. כשיבוא הזמן שלי לפרוש ארגיש זאת. הייתי יכול להגיד לכם שיש לי עוד 5 או 10 שנים, אבל בכלל לא חשבתי עוד בכיוון. אני מרגיש כשיר ורענן יותר מתמיד". 

על המפגש עם צסק"א אמר: "זה משחק גדול. אנחנו חייבים לנצח. בשנה שעברה עבדנו קשה לחזור לליגת האלופות ופתחנו עם הפסד לפ.ס.וו וניצחון על וולפסבורג, כך שאנחנו חייבים לעבוד קשה כדי להבטיח את העלייה לנוקאאוט". 

רוני עם הגביע שזכה ב-2008. רוצה לחדש את התמונה (GettyImages)

"עשינו ניצחון יפה על אברטון אחרי ההפסד נגד ארסנל והתאמנו טוב", הוסיף רוני שמקווה לכבוש ברוסיה אחרי ששבר בצורת מחוץ לאולד טראפורד כשכבש בגודיסון פארק אחרי 11 שנה. הוא כבש 236 שערים במדי יונייטד, אחד פחות מדניס לאו ו-13 פחות מהשיאן בובי צ'רלטון. על האפשרות שישבור את השיא של לאו אמר: "ברור שזה חשוב לי, כי הוא היה שחקן ענק ביונייטד וזה יכול לקרות בקרוב, וגם אם לא יגיע אני לא מודאג. זה יגיע. הכי חשוב שננסה לזכות בתואר. ההרגשה של הזכיה ב-2008 היתה מטריפה (נגד צ'לסי של אברם גרנט). זכיתי רק פעם אחת בצ'מפיונס וזה לא מספיק לי. עבורי זה היה אולי רגע השיא במועדון ולילה ענק לאוהדים". 

בתוך כך התעמת ואן חאל עם אחד הכתבים הרוסיים שמתח ביקורת על הבלם הארגנטיני, מרכוס רוחו, ששיחק 17 משחקים בספרטק מוסקבה לפני שעבר לספורטינג ליסבון ומשם ליונייטד. ואן חאל נשאל למה החתים שחקן כמו רוחו שהיה עלוב בספרטק. LVG תקף חזרה: "לא ידעתי שבכלל שיחק ברוסיה. ראיתי אותו במונדיאל בברזיל וזה הספיק. הוא שיחק טוב עבור ארגנטינה וניתחתי את יכולתו בספורטינג ליסבון. הוא חזק פיזית, מוסר מהר ויש לו משחק ראש טוב ויש לו פוטנציאל להיות שחקן מעולה".

מפרגנים לו. רוחו (GettyImages)

גם רוני שנכח במסיבת העיתונאים שיבח אותו: "הופתעתי עד כמה מהר התאקלם בכדורגל האנגלי הקשוח. הוא שחקן פנטסטי וחבר מצוין. זה לא קל עבורו לשחק באנגליה כארגנטינאי". עד כה רוחו דווקא לא שיחק הרבה גם בגלל פציעה וגם בגלל שנטען שהסתכסך עם ואן חאל שכעס על כך שאיחר לחזור מהקופה אמריקה. 

הרכבים משוערים:

צסק"א: אקינפייב, פרננדסף ברזוצקי, אינשביץ', סניקוב, טוסיץ', יארמנקו, ורנבלום, מוסה, דזגואב, דומביה

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, רוחו, ג'ונס, סמולינג, דרמיאן, קאריק, שניידרליין, הררה, מאטה, רוני, מרסיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי