שום: "אי אפשר להשוות בינינו לבין מכבי ת"א"

מכבי חיפה מודל 2002/3. קבוצת צ'מפיונס לגיטימית
מכבי חיפה מודל 2002/3. קבוצת צ'מפיונס לגיטימית | צילום: Gettyimages

מאמן מכבי חיפה באלופות בעונת 2002/03: "הזרים שלנו היו יותר טובים"

(גודל טקסט)

"אי אפשר להשוות בין שתי הקבוצות. מכל הבחינות", כך אומר היום (רביעי) יצחק שום, שהיה המאמן הישראלי הראשון שהוביל קבוצה לליגת האלופות וכועס על ההקבלה שעושים בין מכבי ת"א הנוכחית לקבוצה שאימן ב-2002.

 

"מכבי חיפה מודל 2002/03 הייתה קבוצת צ'מפיונס לגיטימית. גם כשהפסידה, הבקיעה שערים. ובכל שלב בטורניר למעט הניצחון על יונייטד, שיחקה נגד קבוצות שהתוצאה היא קריטית גם להן, כולל התיקו שלוש באולימפיאקוס".

 

 

על היכולת של הצהובים הוסיף: "מכבי חיפה באה לטורניר כדי לשחק את הכדורגל שלה, לא חיפשה רק להפריע ליריבות ולהסתגר. כולם חשבו שנתגונן אבל מהדקה הראשונה חיפשנו רק ליהנות ולשחק כדורגל התקפי – זה ההבדל המשמעותי לא רק בין שתי הקבוצות, אלא של מכבי חיפה אז לכדורגל הישראלי היום".

 

קטן חוגג באולד טראפורד. "לא שיחקנו עם רגשי נחיתות" (gettyimages)

 

"לנו היום בקבוצה זרים כמו ריימונדס ז'וטאוטאס, יעקובו איגביני, ננאד פראליה, וג'ובאני רוסו איפה הם ואיפה הזרים של מכבי ת"א. זה בכלל לא על אותה משוואה".

 

שום מסכם ומצביע על הבעיה המרכזית של הכדורגל הישראלי: "היום קבוצות מנסות לשרוד, מכבי חיפה לא ניסתה לשרוד היא שיחקה את הכדורגל שלה. לא נגיע לשום מקום בכדורגל אם נהיה גאים בזה שהפסדנו רק 2:0."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי