האלק יעבור את רומאריו בכיבושים האלופות‎?

| צילום: Gettyimages

למרות "המחסור" בחלוצים ברזילאים, רשימת הכובשים ממשיכה להתארך

(גודל טקסט)

הברזילאים מתלוננים שאין להם חלוצים ברמה גבוהה באחרונה, אבל מתברר שהם שולטים בליגת האלופות והרבה מאוד ברזילאים מפורסמים כבשו שערים במפעל ובגביע האלופות שקדם לו לאורך השנים.

 

חלוץ זניט סט. פטרסבורג האלק שכבש אתמול (שלישי) בניצחון על ליון 1:3 והוא עומד לעבור את רומאריו בכיבוש שערים של שחקני ברזיל בגביע וליגת האלופות. עד כה הוא הבקיע כבר 19 שערים ב-16 משחקים במפעל ואם יבקיע שער נוסף ישתווה לרומאריו עם 20 שערים. אתמול שיחק את משחקו ה-150 עבור המועדון הרוסי.

 

 

רומאריו והאלק כבר מקדימים את רונאלדיניו, ז'וניניו ואדריאנו. רומאריו כבש 15 שערים במפעל במדי איינדהובן ועוד חמישה בברצלונה. ריבאלדו מוליך את הרשימה עם 31 שערים בליגת האלופות. ניימאר מחוץ לעשרת הגדולים עם 14 שערים, אבל אם ימשיך בקצב הזה הוא ייכנס לרשימה בקרוב.

 

רומריו. עומד לאבד את מקומו? (gettyimages)

 

אז מי הם עשרת הברזילאים שכבשו יותר שערים במפעל האלופות?

 

ריבאלדו 31 (מהם 25 בברצלונה), קאקה 30 (25 במילאן), ז'ארדל 25 (19 בפורטו), אלבר 25 (באיירן מינכן), מאצולה 24 (היתה לו אזרחות איטלקית, כבש 20 שערים מתוכם במדי מילאן), לואיז אדריאנו 21 (כולם בשחטאר, השנה משחק במילאן שלא משתתפת במפעל), רומאריו 20, האלק 19 (12 בזניט), רונאלדיניו 18 (14 בברצלונה), ז'וניניו 18 (ליון), אדריאנו 18 (אינטר).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי