עוז ראלי, שלומי אזולאי ואלי דסה לא יטוסו ללונדון

אזולאי. מתקשה להשתלב ברוטציה של יוקאנוביץ'
אזולאי. מתקשה להשתלב ברוטציה של יוקאנוביץ' | צילום: עדי אבישי

שחקני הרכש לא ייצאו עם מכבי ת"א למשחק מול צ'לסי. ורמוט עשוי לפתוח

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה לטיסה ללונדון לקראת המשחק בצ'מפיונס נגד צ'לסי ברביעי (21:45). גם אוהדים רבים של הצהובים כבר הגיעו לאנגליה והצפי הוא לכ-3,000 אוהדי מכבי ת"א.

 

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' טען בשבת לאחר ה-1:1 נגד עירוני קריית שמונה כי המשחק נגד צ'לסי הוא סיפור אחר ואין לו שום קשר לתוצאה וליכולת בקריית שמונה.

 

 

המאמן הסרבי מתכנן מערך הגנתי מעובה כשבאימון הקבוצה תירגל שלושה בלמים לקראת צ'לסי. המערך עשוי לכלול את טל בן חיים, איתן טיבי וקרלוס גרסיה.

 

בקישור, בעמדה ששיחק אבי ריקן בשבת, אמור לשחק נוסא איגיבור כשגילי ורמוט הוא אופציה לשחק על חשבונו של ניקולה מיטרוביץ'. באימון תורגל לפרקים החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' בעמדת החלוץ על חשבונו של עדן בן בסט ומאחוריו הקפטן ערן זהבי.

 


יוקאנוביץ' משגיח. מערך מעובה בהגנה (עדי אבישי)

 

אבי ריקן אמור כמו בנבחרת ישראל לשחק בעמדת המגן השמאלי ובצד ימין יתפקד יובל שפונגין. אלי דסה המורחק לא יהיה כלל בסגל למשחק בלונדון ואף לא ייצא עם הקבוצה למשחק החוץ. כמו דסה, גם שלומי אזולאי ועוז ראלי יישארו בארץ ולא יהיו בסגל הצהובים להתמודדות בסטמפורד ברידג'.

 

הרכב משוער לפי אימון הבוקר: ראיקוביץ', שפונגין, טיבי, בן חיים, גרסיה, ריקן, אלברמן, איגיבור, ורמוט (מיטרוביץ'), זהבי, ראדוניץ' (טל בן חיים).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי