"ראיקוביץ' יהיה שוער מצוין ויתרום למכבי"

ראיקוביץ'. כולם מצפים שבכל משחק יהיה מדהים
ראיקוביץ'. כולם מצפים שבכל משחק יהיה מדהים | צילום: ערן לוף

מיטרוביץ': "הוא מאוד צעיר". בן בסט על ההחמצה: "פעם זה ברשת ופעם לא"

(גודל טקסט)

חלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט פתח אתמול (שלישי) בהרכב לאחר שבמשחקים הקודמים עלה בעיקר כמחליף מהספסל. בן בסט שהוחלף במחצית בשל חשש מפציעה על ידי טל בן חיים הרגיע והבהיר כי החלפתו באה בשל חשש להחמרת מתיחה אם היה ממשיך לשחק.

 

על ההחמצה הגדולה שלו במחצית הראשונה אומר בן בסט: "ראינו את הווידאו על דינמו קייב ועשיתי מה שהמאמן ביקש. באתי לפינה הקרובה לכדור שהוגבה וכמו בכדורגל פעם זה בפנים ברשת ופעם ליד הקורה. אי אפשר לדעת איך המשחק מתפתח והכול הוא עניין של ניצול מצבים מקסימלי. היינו ראויים להבקיע נגד דינמו קייב והיה חסר לנו הגרוש ללירה".

 

 

על יכולתו בזמן האחרון אומר בן בסט: "אני מרגיש יותר טוב עם עצמי וגם כשאתה מבקיע הביטחון חוזר וגם הקרדיט מהמאמן. אני מבקש להמשיך בהרכב וברור לי כי חובת ההוכחה במגרש היא אך ורק עלי. המשחק הבא בצ'מפיונס הוא בפורטוגל ועד המשחק נראה איך יכינו אותנו, כי בכל מקרה פורטו היא קבוצה חזקה מאוד".

 

מיטרוביץ'. לא קל (מני בן ארי)

 

"אנחנו צריכים להיות ראליים", אמר ניקולה מיטרוביץ', "זה לא קל לשחק נגד קבוצות שהם ברמה גבוהה מאוד וקייב היא כזאת. הגולים נפלו מטעויות שלנו. שיחקנו טוב ולא הלך, נמשיך ביחד כקבוצה ונעשה עוד צעד כדי להשתפר".

 

על השוער פרדרג ראיקוביץ' אמר מיטרוביץ': "אני מאד קרוב אליו. הוא מאוד צעיר ורק הגיע למקום חדש בו אין לו עדיין חברים, זה לא קל כי כולם מצפים ממנו שבכול משחק יהיה מדהים. אין לי ספק שבעתיד הקרוב הוא יהיה שוער מצוין עבור מכבי תל אביב, בינתיים אני לצדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי