ואן חאל הפתיע: "אפשר לזכות בליגת האלופות"‎

ואן חאל. לא מחפש להנמיך את הציפיות
ואן חאל. לא מחפש להנמיך את הציפיות | צילום: Gettyimages

ההולנדי גם סייג: "יהיה פנטסטי אם רק נעפיל לגמר, זה עניין של מזל"

(גודל טקסט)

אחרי הכישלונות האחרונים של הקבוצות האנגליות אפשר להתרווח בהנאה לקראת המשחק היום בין מנצ'סטר יונייטד לוולפסבורג בבית ב'. זאת בזכות ההצהרה של לואיס ואן חאל לפני המשחק: "מנצ'סטר יונייטד יכולה לזכות בליגת האלופות".

 

"השדים האדומים" זכו לאחרונה בתואר ב-2008 ועכשיו ואן חאל שזכה בתואר ב-1995 עם אייאקס טוען: "אני מאמין שאנחנו יכולים לזכות בתואר בגלל שגם שזכיתי בו בעבר. מניסיון אני יודע שזה לא רק יכולת אלא גם הרבה מזל".

 

 

ההולנדי דיבר על ההצלחה של יונייטד בחדר באולד טראפורד שהוקדש להצלחה שלה בגביעי אירופה. "להגיע לגמר זה מזל ולקחת את התואר זה גם עניין של מזל", אמר ואן חאל. אפשר לשאול את אברם גרנט. הוא יודע טוב ממנו. ההולנדי עקץ את העיתונאים: "עבורם להגיע לגמר זה לא שווה לכלום אם אתה לא לוקח אותו, אבל אני יודע איזה הישג פנטסטי זה להעפיל לגמר האלופות".

 

שוויינשטייגר.  כבד דובר אנגלית שוטפת (gettyimages)

 

מנג'ר היונייטד יכול אולי להיות אופטימי, אבל הוא צריך לנצח קודם כל את משחקו הראשון באלופות אחרי שהפסיד בחוץ לאיינדהובן 2:1. ואן חאל טען שהקבוצה עמדה במבחן אחרי ההפסד בהולנד והאיבוד של לוק שואו ששבר את הרגל בשתי מקומות. דווקא אחרי הטראומה הצליחה הקבוצה לעלות למקום הראשון בליגה, אז הכל אפשרי מבחינת LVG. מייקל קאריק ייעדר היום בוודאות, אנטוניו ולנסיה ואנדר הררה סובלים מפציעות ובספק למשחק.

 

בסטיאן שוויינשטייגר דיבר אתמול באנגלית שוטפת וכינה את ואן חאל בתואר סיר. ה'דיילי מייל' כתב שזה מראה את הכח שיש היום להולנדי באולד טראפורד. יונייטד מוכנה לתת לויקטור ואלדס לעזוב רק אם יעבור לשחק בקבוצה מחוץ לפרמיירליג. הקבוצה לא מוכנה לחזק את יריבותיה בליגה ובוודאי לא את צ'לסי שעד כה מדורגת רק בתחתית או ליברפול.

 

אנדראה שורלה מוולפסבורג שחוזר לשחק באנגליה אחרי ששיחק בליגה במדי צ'לסי לא יפתח בהרכב. מאז פברואר 2015 הוא אכזב במדי הזאבים ושיחק רק 19 משחקי ליגה בהם כבש שער ובישל שלושה. מאזן די חלש. כנראה שגם המאמן דיטר האקינג כבר התאכזב ממנו.

 

ואלדס. יעזוב רק לקבוצה מחוץ לפרמיירליג (gettyimages)

 

הרכבים משוערים:

 

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, סמולינג, בלינד, ולנסיה, דרמיאן, שווינשטייגר, שניידרליין, מאטה, מרסיאל, דפאי, רוני

 

וולפסבורג: בנאליו, נאלדו, דאנטה, רודריגס, טראש, ארנולד, ג'ילאבוגי, דרקסלר, קרוזה, קאליגורי, דוסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי