בופון: "קאסרס טעה, אבל אנחנו מאחוריו"

קאסרס. יצא ללא שריטה
קאסרס. יצא ללא שריטה | צילום: Gettyimages

יובנטוס השעתה את המגן. חדירה יפתח במשחק מול סביליה (21:40 בספורט1)

(גודל טקסט)

יובנטוס תארח את סביליה בקרב מאוכזבות בבית ד' (שידור ישיר בספורט1 ו-HD החל ה-21:40). רק בקיץ האחרון יובה שיחקה בגמר האלופות וסביליה זכתה בתואר הליגה האירופית, אבל ההצלחה עלתה ביוקר לשתי הקבוצות שנאלצו להיפרד מכוכביהן. כעת יובה מדורגת במקום ה-15 עם הפתיחה הכי גרועה מזה 46 שנה בסרייה א' וסביליה במקום ה-16 ב'לה ליגה'.

 

הזברות קיבלו שתי בשורות הבוקר (רביעי). אחת רעה, השנייה קצת יותר טובה. קשר ריאל מדריד לשעבר, סמי חדירה, יהיה כשיר למשחק היום אחרי שלא התחיל את העונה בגלל פציעה. מאמן יובה, מקסי אלגרי, הודיע שחדירה מוכל לשחק והוא עשוי לעלות היום בהרכב הפותח. "גם אם הוא לא יכול לשחק 90 דקות הוא יפתח נגד סביליה". חדירה נפצע במשחק ידידות נגד מארסיי ולא פתח את העונה. 

 

 

מצד שני יובה השעתה את המגן האורוגוואי, מרטין קאסרס, מכל פעילות לאחר שהיה מעורב אתמול בתאונה אחרי שנכנס עם הפרארי שלו באי תנועה, התנגש באוטובוס ושתי מכוניות חונות. הרכב נהרס, קאסרס עצמו יצא ללא שריטה, אבל נבדק והתגלה שנהג שיכור. הוא נקנס ב-1,000 יורו, אבל הגברת הזקנה החליטה שנמאס לה אחרי שהוא גם נהג שיכור פעמיים בעבר ונתפס.

 

ג'יג'י בופון הגיב על העונש של המגן: "קאסרס זוכה להמון תמיכה בחדר ההלבשה, וכולנו עומדים מאחוריו. הוא מקצועי, והבין שביצע טעות גדולה".

 

בופון. "לא יודעים איפה אנחנו עומדים" (gettyimages)

 

התקשורת באיטליה טוענת שמקסי אלגרי מאמן יובה יקבל חודש להוכיח את עצמו עד שתהיה רעידת אדמה אצל הזברות. בופון ידע לספר שהוא לא חושש לא לזכות שוב בליגת האלופות: "זכיתי במפעלים גדולים יותר". על המצב של יובה אמר: "הקבוצה השתנתה ועלינו למצוא מחדש את נקודת האיזון. יש לא מעט שחקנים שהם ברמה בינלאומית, אך עדיין לא הראו את היכולת האמתית שלהם. מאמין שרק עוד חודשיים-שלושה נדע איפה אנחנו עומדים".

 

צ'ירו אימובילה שהחל את הקריירה ביובה ופרננדו יורנטה ששיחק בה שנה שעברה עשויים לשחק נגד הזברות היום.

 

הרכבים משוערים:

 

יובנטוס: בופון, ליכשטיינר, בונוצ'י, קילייני, אברה, חדירה, הרננס, פוגבה, קווארדאדו, מורטה, מנז'וקיץ'

 

סביליה: ריקו, טרמולינס, קולודג'ייז'אק, אנדאולי, קוקה, קריכוביאק, אנזונזי, רייס, בנגה, ויטולו, גאמירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי