רונאלדו מחפש את שערו ה-500 מול מאלמו

רונאלדו. ישבור את הבצורת?
רונאלדו. ישבור את הבצורת? | צילום: Gettyimages

רפא בניטס רוצה לשמור על השחקנים לקראת אתלטיקו. אודגרד מוקפא?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מצפה היום (רביעי) לשער של כריסטיאנו רונאלדו שיבקיע את שערו ה-500 בקריירה שלו במאלמו בשבדיה. אגה הריידה מאמן מאלמו אמר: "אם נשחק 100 פעמים נגד ריאל מדריד ננצח רק בעשרה משחקים במקרה הטוב". זה נכון להיום, אבל ב-1979 שיחקה מאלמו נגד נוטינגהאם פורסט בגמר האלופות והפסידה 1:0.

 

 

ריאל מדריד תעשה היום היסטוריה קטנה כשתשחק לראשונה בליגת האלופות על אדמת שבדיה. כריסטיאנו רונאלדו רוצה לעשות היסטוריה אם יכבוש היום אחרי שלושה משחקי ליגה בהם לא הבקיע (גרנדה, בילבאו ומלאגה).

 

 

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס, מתייחס יותר לעבר הדרבי בויסנטה קלדרון ביום ראשון מאשר למשחק היום. הוא החליט על רוטציות ועשוי לשלב בהרכב את אלברו ארבלואה במקום מרסלו וקאסימיירו במקום לוקה מודריץ'. השחקנים שלא החלימו במאה אחוז נשארו בבית ובראשם גארת' בייל וחאמס רודריגס. גם דנילו, פפה, ראמוס נשארו במדריד.

 

אודגרד. לא משחק (gettyimages)

 

מרטין אודגרד שהיה יכול לשחק בקבוצה הראשונה בגלל שהוא רשום לאלופות לא טס לשבדיה ובניטס לא ממש סופר אותו. הוא גם לא נכלל בסגל הנוער של המועדון למרות שהוא רק בן 16. הטענה שהוא לא יכול לשחק כרגע בגלל שעוד לא התאמן עם הנוער.

 

השבדים לא הפסידו כבר 11 משחקים בבית ויתבססו כאמור על איצטדיון שקוצץ מטר בכל רוחב. מאמן מאלמו טען שאופ"א היא זו שהורתה להם לקצץ את המגרש שנמצא בפרברי מאלמו ולדבריו: "מצידי שהיו מקצצים אותו ל-50 מטר". הרוחב היה 70 מטר והם קיצצו אותו ל-68 מטר.

 

רפא בניטס אמר לקראת המשחק: "אני רגוע לחלוטין בקשר לבצורת של רונאלדו. הוא מגיע למצבים כמו שהקבוצה מגיעה למצבים והשערים יגיעו בסופו של דבר".

 

הרכבים משוערים:
 

מאלמו: וילאנד, בנגוטסון, אמסון, יוטון, טינרהולם, ברגט, לויצקי, אדו, רודיץ', רוזנברג, דיורדייץ'

 

ריאל מדריד: קיילור, ארבלואה, נאצ'ו, וראן, קרבחל, ואסקס, קאסימיירו, קרוס, איסקו, בנזמה, רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי