בלאן עקץ את בניטס: "ריאל קצת הגנתית"

בלאן. רונאלדו ברמה מעל כולם
בלאן. רונאלדו ברמה מעל כולם | צילום: Gettyimages

פ.ס.ז' יארחו את הבלאנקוס, זלאטן יצליח לנקום בכריסטיאנו רונאלדו?

(גודל טקסט)

איזה משחק ענק נקבל הערב (רביעי) בפארק דה פראנס. פ.ס.ז' נגד ריאל מדריד, זלאטן איברהימוביץ' נגד כריסטיאנו רונאלדו. זה בקלות היה יכול להיות משחק הגמר של ליגת האלופות,  כשבמשרדי ההימורים הצרפתים פייבוריטים לניצחון.

 

הבלאנקוס עומדים בפני שבוע גדול או שחור, הכל לפי התוצאות. היום ישחקו בפאריס, בשבת ינסו לעצור את המוליכה ב'לה ליגה' סלטה ויגו במגרשה בבלאידוס. היום יהיה המבחן הגדול הראשון של רפא בניטס כמאמן ריאל מדריד. פ.ס.ז' לעומת זאת רוצה להראות לכדורגל העולמי שהיא שודרגה והפעם היא תלך רחוק בליגת האלופות.

 

 

בניטס אמר אתמול: "אנחנו קבוצה שכובשת יותר שערים מכולם. המטרה שלנו תמיד לכבוש יותר שערים מאשר ספגנו. למרות הפציעות אנחנו במצב טוב. המטרה שלנו תמיד לנצח. חבל שאיבדנו את גארת' בייל זה משנה הרבה. לוקה מודריץ' כאן, כי אני חושב שהוא יכול לשחק. פ.ס.ז' חזקה מאוד והוכיחה שיש לה פוטנציאל לזכות באלופות. הם מתחזקים בכל שנה יותר, זה אתגר גדול עבורנו".

 

 

המאמן לא מגיע למשחק בתנאים אופטימליים ללא גארת' בייל הפצוע שעשוי לחזור רק בקאלסיקו נגד ברצלונה ב-21 בנובמבר. קארים בנזמה, חאמס רודריגס, פפה ודני קארבחל ועם לוקה מודריץ' שכנראה ישחק, אבל ספק אם הוא בכושר מלא אחרי פציעה. גם סרחיו ראמוס יעלה לשחק כשהוא לא כשיר לחלוטין אחרי שסבל מפריקת כתף שמאל. נראה שחסה רודריגס יקבל את הצ'אנס לשחק בחוד וכריסטיאנו רונאלדו ינסה לגבור שוב על איברהימוביץ'.

 

בפעם האחרונה שהם נפגשו רונאלדו הדיח אותו במפגש כפול עם נבחרת פורטוגל בפלייאוף ממונדיאל 2014. CR7 כבש אז שלושער בניצחון 2:3 על שבדיה ואיברה צמד. בשני המשחקים כבש רונאלדו ארבעה שערים. ב-2010 דרש איברה לעזוב את ברצלונה לאינטר ואיים שאם לא ישחררו אותו (הוא נרכש ב-43 מיליון יורו) יעבור לחזק את היריבה השנואה ריאל מדריד. האיום עבד.

 

בפ.ס.ז' ייחסר רק דויד לואיז הפצוע. מארקו וראטי חוזר והשוער קווין טראפ צפוי להיות ב-11 של בלאן לאחר שסלבטורה סריגו פתח נגד באסטיה.

 

איברהימוביץ'. "נהנה לכבוש" (gettyimages)

 

לורן בלאן מאמן ריאל מדריד עקץ את בניטס: "ריאל היא קבוצה די הגנתית, אבל בהתקפה הם מאוד יעילים ולא סופגים הרבה שערים. הם יחסרו את בנזמה, אבל כריסטיאנו רונאלדו שחקן ברמה מעל כולם. אני אוהב כל דבר בו, אבל אין לי תוכנית מיוחדת לעצור אותו. ניצחנו כבר את ברצלונה 2:3 בבית ואם ננצח זו תהיה תוצאה גדולה, אבל זה לא הגמר".

 

הוא נשאל גם על זלאטן איברהימוביץ' ואמר: "הוא לא רק כובש, הוא נהנה לכבוש, אבל ביקשתי ממנו להיות מעורב יותר במשחק של הקבוצה והוא נענה ברצון".

 

אתמול הגיע האוטובוס של ריאל מדריד לבית המלון בפאריס והשחקנים נכנסו בכניסה המיועדת לחירום במקרה של שריפה. מאות אוהדים שחיכו להם התאכזבו שלא יכלו לצלם אותם. 2400 אוהדי ריאל מדריד יהיו היום באצטדיון.

 

הרכבים משוערים:

 

פ.ס.ז': טראפ (סיריגו), מקסוול, מרקיניוס, סילבה, אורייר, מוטה, מטווידי, וראטי (פאסטורה), די מאריה, קבאני, איברהימוביץ'

 

ריאל מדריד: נבאס, וראן, ראמוס, מרסלו, דנילו, קובאצ'יץ' (מודריץ'), קאסימיירו, קרוס, חסה, איסקו, רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי