"וויליאן רק קנה זמן עבור ז'וזה מוריניו"

מוריניו. לא התרגש ככה כשזכה בתארים
מוריניו. לא התרגש ככה כשזכה בתארים | צילום: Gettyimages

באנגליה לא מתרגשים מהניצחון על קייב. 'המיוחד' התרגש מהאוהדים

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו היה אתמול נרגש כמו שלא היה אף פעם, אפילו כשזעה בתארים עם צ'לסי. למרות כל ההצהרות שלו כאילו הוא יישאר בתפקיד עד סיום חוזהו (עוד 3 שנים ו-7 חודשים) הוא הודה אחרי הניצחון נגד דינאמו קייב שחשש לגרוע מכל ומי שעמד מאחוריו הם האוהדים הנפלאים שאותם לא ישכח כל חייו.

 

העיתונים כתבו שוויליאן הציל אותו עם שער הניצחון על קייב שמעלה כמעט בוודאות את צ'לסי לשלב הבא כשיש לה עוד משחק חוץ בישראל ולקייב משחק קשה מול פורטו בפורטוגל.

 

 

 

ה'דיילי מייל' העניק את הכותרת "הנסיך וויליאן" וכתב שמוריניו תיאר את הניצחון על קייב כאחד הרגעים החשובים בקריירה שלו ונראה נרגש כשהאוהדים שרו כל העת: "קומו עבור המיוחד" במשך 90 דקות". יחד עם זאת העיתון גם הוסיף בכותרת גדולה: "וויליאן רק קנה זמן עבור מוריניו". וויליאן עם ציון 8, נמניה מאטיץ' ואספיליקווטה 7 הצטיינו בעיתון.

 

וויליאן. רק קנה זמן (gettyimages)

 

ה'דיילי סטאר' השתמש בשמו של וויליאן ובמילה וויל (כוח) לכותרת "כח הרצון" וכתב: "מוריניו זקוק בימים אלה לכל המזל בעולם ואתמול היתה לו חתיכת מזל".

 

יחד עם זאת העיתון 'דיילי מירור' טען שמוריניו לא שכח ולא סלח לאדן הזאר שקולות התמיכה שלו במוריניו נעדרו מרשימת השחקנים שקמו להגן עליו וספסל אותו כעונש. העיתון הוסיף שהבלגי אחד השחקנים שהמנג'ר איבד והוא כנראה יעזוב את צ'לסי.

 

מוריניו הודה אחרי שלושה הפסדים רצופים שחשש מהפסד נוסף ושיבח את השחקנים שסוף סוף הצליחו להתמודד עם הלחץ השלילי עליהם והציגו חוסן מנטלי: "השחקנים למדו להתמודד עם אכזבות במהלך המשחק. אני מרגיש שרוב השחקנים חוזרים ליכולת הרגילה שלהם כפי שהכרתי אותה. היום היינו מוכנים לרגעים השליליים והגבנו עליהם נכון. ספגנו 15 דקות לסיום מקייב ועדיין היתה לנו את המנטליות הנכונה להגיב", אמר.

 

 

האוהדים שרו כל המשחק שירי תמיכה במוריניו שאמר: "מה שהאוהדים עשו עבורי הוא דבר לא נורמלי. או שהם לא קוראים עיתונים או לא רואים טלוויזיה ולא מאזינים לפרשנים, או שפשוט יש להם לב גדול או שהם פשוט מבינים שאני מקצוען טוב. שאני נותן הכל לקבוצה, שהבאתי רגעים טובים למועדון".

 

המיוחד המשיך בהתרגשות: "אהדה כזאת היא לא נורמלית, לא רק רצף התוצאות הרע שהיה לנו. מנטלית, בהתחשב במה שאנשים קוראים ושומעים אני פשוט לא יודע איך להודות להם. הדבר היחיד שאני יכול לומר הוא שעד סוף ימי במועדון עוד 4 שנים, 15 שנה לא משנה כמה אשאר עוד בקבוצה, אני אתן הכל עבורם".

 

המצב במועדון עדיין לא מזהיר. דייגו קוסטה רחוק משיאו, אדן הזאר סופסל, אבל מוריניו שיבח את וויליאן וטען שהיה מרוצה שיש לו אופציות טובות על הספסל – פדרו והזאר שנכנסו בדקה ה-75. על הברזילאי אמר: "זה לא רק היום הוא משחק תקופה ארוכה טוב מאוד. קצב העבודה שלו והאיכות שלו מעולים. הוא היה מעורב בשער הראשון וכבש שער שני נפלא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי