"הכאב היה גדול. אנחנו נחושים לעבור את ב"ש"

דדריק בויאטה
דדריק בויאטה | צילום: gettyimages

בלם סלטיק דדריק בויאטה כבר חושש מהשפלה. כריסטי: "נעקוץ אותם במתפרצות"

(גודל טקסט)

שחקני סלטיק יצאו בהצהרות לוחמניות לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. הבלם הבלגי דדריק בויאטה, שלא שיחק עדיין העונה בגלל פציעה ואמור להיות כשיר למשחק, אמר שההדחה בשנה שעברה מול מאלמו וזו שלפניה מול מאריבור נותנת הרבה כוח לשחקנים לעבור הפעם את היריבה הישראלית. 

"אחרי שהפסדנו לפני שנה באותו שלב לא ישנתי שבוע שלם", סיפר בויאטה בראיונות לתקשורת המקומית. "הכאב שחווינו כולנו היה גדול, אני יודע שגם שחקנים אחרים סבלו מאוד. אני רואה אצלם נחישות לעבור את באר שבע ולהגיע שוב לשלב הבתים. אף אחד לא רוצה שיקרה לו שוב מה שקרה לפני עונה".


בויאטה, חושב על עליה (gettyimages)

ראיין כריסטי, קשרה הצעיר של סלטיק, סבור שהשילוב בין מוסא דמבלה הצרפתי לרכש החדש סקוט סינקלייר יכניע את הגנת באר שבע. "עם סקוט ומוסא יש לנו נשק מצוין להתקפות מתפרצות", ניתח. "אם יהיו לנו 10-15 דקות בהן נצטרך להתגונן, יש לנו את האמצעים להפתיע את היריבה ולעקוץ. אנחנו היום יותר חתולי רחוב מאשר היינו בלי שני השחקנים האלה, ששדרגו אותנו יחד עם המנג'ר ברנדן רוג'רס". 

כריסטי, ששיחק רק מול היריבה הראשונה מגיברלטר, איים: "אם נוביל 0:2 על הפועל באר שבע והם ילחצו אותנו, הם צריכים להיות מוכנים שדוווקא אז נעקוץ אותם במתפרצת, אבל בואו נאמר שלא צריך להיות חמדנים. אם נוביל בתוצאה כזאת, כדאי שנשמור עליה". הקשר הפגין משחק טוב נגד אינטר ומקווה לשחק לפחות כמחליף: "המשחק נגד הפועל באר שבע הוא הכי חשוב שלנו עד כה העונה".


כריסטי, מאיים במתפרצות (gettyimages)

בסלטיק חוששים מהשופט דאמיר סקומינה, שטעות שלו ב-2007 הביאה לשער של ליטא מול סקוטלנד במוקדמות יורו 2008. הסלובני השתכנע אז מצלילה של סאוליאס מיקולינס הליטאי, אבל הסקוטים ניצחו 1:3. סקומינה שפט ביורו ונחשב לאחד הבכירים באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי