"אולימפיאקוס לא מעניינת כרגע. גורש? אין שום משבר"

יעברו את המשוכה ממולדובה?
יעברו את המשוכה ממולדובה? |

מנכ"ל ב"ש אסי רחמים רגע לפני שריף: "זה לא יהיה חכם להתעסק בשלב הבא"

(גודל טקסט)

כבר בעיצומו של חודש יולי – הרחק מהימים בהם עונות מוכרעות – תערוך הפועל באר שבע את אחד ממשחקיה החשובים ביותר בתקופה האחרונה. האלופה הישראלית תתארח הערב למפגש הגומלין אצל שריף טיראספול (20:00), שבוע אחרי שניצחה 2:3 בבירת הנגב.

אם תעבור את האלופה המולדובית, החבורה של ברק בכר תפגוש בסיבוב המוקדמות הבא של ליגת האלופות את האימפריה היוונית אולימפיאקוס. אם תפסיד לשריף ותודח, באר שבע תסיים את דרכה באירופה בשלב מוקדם מאוד של הקיץ – לא משהו שיתקבל בברכה במועדון.

עוד לפני משחק הגומלין במולדובה, מנכ"ל הפועל ב"ש אסי רחמים העניק ראיון ל"מעריב-השבוע" וסרב לתת משקל רב למפגש המרתק שעשוי להיות בשלב הבא. "אולימפיאקוס? "זו הגרלה פיקנטית, שכרגע ממש לא מעסיקה אותנו", אמר המנכ"ל, "קודם כל עלינו לעבור בהצלחה את המכשול שמצפה לנו הערב, אחר כך נתקדם. התעסקות באלופת יוון לא תהיה חכמה מבחינתנו, כי אנחנו עדיין לא שם".

"אין פה שום משבר". גורש (אודי ציטיאט, מולדובה)

רחמים, שוער הפועל ב"ש לשעבר, העניק גיבוי לדודו גורש, שספג ביקורת חריפה בעקבות הופעתו במשחק הראשון מול שריף טיראספול. "נכון, דודו ספג שער אחד שנבע מחסור מזל, אבל אין פה שום משבר, ואין מקום לשייך את זה לנוכחותו של גיא חיימוב. גורש שוער מצוין. מי כמוני יודע להעריך את תרומתו ואת יכולתו", פירגן רחמים.

באר שבע התחזקה בשבוע החולף בחלוץ הברזילאי לוסיו, אבל הוא לא ייקח חלק במשחק במולדובה. "הצוות המקצועי התרשם ממנו", סיפר רחמים והוסיף: "הוא מאוד פיזי, ואנחנו חושבים שיש לו את הנתונים המתאימים כדי לחזק את ההתקפה".

"בצוות התרשמו מלוסיו" (אודי ציטיאט, מולדובה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי