"האם פפ כל כך הצליח בבארסה בגלל מסי?"

פפ. IN A MESS כתבו באנגליה אחרי ה-4
פפ. IN A MESS כתבו באנגליה אחרי ה-4 |

ביקורת באנגליה אחרי ה-4:0 של סיטי. קין: "לא לשתף את קון? אמיץ וטיפשי"

(גודל טקסט)

בעוד ליאוס מסי קוצר את השבחים בעקבות ה-0:4 של ברצלונה על מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה וקלאודיו בראבו ספגו את האש בעיתוני אנגליה. הכותרת של "הטיימס" היתה: "3 שערים למסי, 2 כרטיסים אדומים, 1 שיעור אכזרי לפפ".

לפרשן "הטיימס" הנרי ווינטר היתה תיאוריה מעניינת. "מסי לא היה במיטבו ועובדה שרק 60 אחוז מהמסירות שלו (21 מ-35) הגיעו לכתובת", כתב ווינטר, "אבל הכדרור שלו הרס את הסיטי והוא גם ידע לנצל טעויות קשות כמו ההחלקה של פרננדיניו והאדום המטופש של בראבו שסבל מקיפאון מוחי". 

"מטרו ספורט" פרסם תמונה של פפ מגרד בראשו תחת הכותרת "IN A MESS". משחק מילים על שמו של הפרעוש. שתי עיתונים אחרים התעסקו בשוער הצ'יליאני: "מבראבו לזירו", זעקה הכותרת של "הגארדיין" בעוד "הסאן" הכתיר את המשחק בכותרת "קלאוניו" (ליצן ושוב משחק מלים עם שמו של השוער).

Thursday's Daily Mirror back page:
Oh Nou! Not you again#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#BarcaVsManCitypic.twitter.com/9iSQyuHXzT

— Nick Sutton (@suttonnick) October 19, 2016

ניל אשטון, פרשן "הסאן" פיתח תיאוריה לאור התוצאה: "האם פפ אכן מאמן גאון או שההצלחה המטאורית שלו בבארסה נבעה מכך שהיה לו שחקן כמו מסי. מעכשיו יהיה על הקטאלוני להוכיח שהוא ראוי לתואר המאמן הטוב בעולם".

ג'ון קרוס כתב ב"מירור": "פפ עשה את כל ההחלטות הלא נכונות וגרם להילה מסביבו להיעלם. בעיקר לא מובן למה הוא לא פתח עם סרחיו אגוארו וטרח להכניס את החלוץ רק כשהמשחק היה גמור. הקטאלוני שם את כל יהבו על בראבו אבל השוער הצ'יליאני נראה כמו אחד שמועד לתאונה בכל דקה נתונה. בשבילו היה צריך להעיף את ג'ו הארט".

Thursday's Telegraph Sport:
Bravo to zero#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#BarcaVsManCitypic.twitter.com/smWQlpnOaO

— Nick Sutton (@suttonnick) October 19, 2016

רוי קין, פרשן ITV, ניסה להגן על מאמן סיטי אבל גם הוא קבע: "ההחלטות של פפ גווארדיולה היו אמיצות מאוד, אבל גם מטופשות מאוד. פפ רצה עוד שחקן במרכז המגרש ולכן השאיר את אגוארו על הספסל, אבל המהלך הזה התברר כמוטעה". 

בספרד חוגגים כמובן, בעיקר בקאטלוניה. "ספורט" מרח על השער תמונה של הפרעוש וכתב: "אלוהים שלי". "אל מונדו דפורטיבו: "הפאקינג מאסטר". לעומתם "מארקה" המדרידיסטי התעסק במפסיד: "עוד נפילה של פפ". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי