"מחסל הדרקונים" מחכה לפורטו. ראניירי: הנשק שלי

סלימאני מבודח באימון
סלימאני מבודח באימון | צילום: Gettyimages

בלסטר בונים על האלג'יראי באלופות. שוב יכבוש מולם? (21:45, ספורט1)

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

רבים ניבאו ללסטר שהיא תהיה קבוצה של עונה אחת וכרגע התחזיות כנראה מתממשות. שלושה הפסדים בליגה והעובדה שהשועלים במקום ה-12, עונים על ההערכות אלו אבל במסגרת ליגת האלופות החבורה של ראניירי רוצה להוכיח אחרת. ב-21:45 (ישיר בספורטHD1) תקיים הקבוצה לראשונה בהיסטוריה מפגש ביתי בשלב הבתים של ליגת האלופות מול פורטו.

 

אחרי ה-0:3 על ברוז' בחוץ, השועלים ינסו לשמור על מאזן מושלם מול הקבוצה המפוארת מפורטוגל שתנסה לרשום ניצחון ראשון במפעל אחרי שסיימה ב-1:1 עם קופנהאגן במשחק הפותח שלה בשלב הבתים.

 

 

הגנת לסטר פישלה בהפסד למנצ'סטר יונייטד 4:1, אבל קלאודיו ראניירי ביקש משחקניו לחזור למוטב בהגנה. המאמן האיטלקי בונה על החלוץ איסלם סלימאני שהגיע מספורטינג ליסבון ואוהב לכבוש מול הדרקונים.

 

חמישה שערים בשלושה משחקיו האחרונים מול פורטו, יש לאלג'יראני שזכה לכינוי "מחסל הדרקונים". פורטו הפסידה רק משחק ליגה אחד העונה וזה היה מול ספורטינג כשסלימאני כבש שער בניצחון ספורטינג 1:2 במחזור השלישי לפני שעבר ללסטר עבור 30 מיליון ליש"ט.

 


ראניירי, יתאושש דרך אירופה? (לסטר, רשמי)

 

"דיברתי עם סלימאני על פורטו. הוא הנשק הסודי שלי. ברור שיש לו כבוד גדול אליהם. קבוצה שזכתה באלופות ויש לה ניסיון עצום במפעל. הם זכו באליפות פורטוגל שש פעמים בעשר השנים האחרונות", ציין המאמן.

 

האיטלקי סבור שלשני האלג'יראים שלו ריאד מאחרז וסלימאני יש כבר כימיה טובה: "אני רואה את זה באימונים. יש להם שפה משותפת מחוץ ועל המגרש". קספר שמייכל שהיה בספק למשחק בגלל פציעה התאמן ואמור ללבוש שוב את האפודה הראשונה.

 

בפורטו של נונו אספריטו ינסו לסמוך על איקר קסיאס בשער כאשר חסוס קורונה ומיגל לאיון המקסיקנים צפויים להיות סכנה להגנה המקומית.

 


שמייכל, ישוב לשער (AFP)

 

הרכבים משוערים
לסטר: קספר שמייכל, דני סימפסון, רוברט הות', ווס מורגן, כריסטיאן פוקס, דניאל אמרטיי, דניאל דרינקווטר, ריאד מחרז, מארק אולברייטון, איסלם סלימאני, ג'יימי וארדי.

 

פורטו: איקר קסיאס, מקסי פריירה, פליפה אאוגסטו, איבן מרקאנו, מיגל לאיון, אלכס טלס, הקטור הררה, חסוס קורונה, אוטאביו, אוליבר טורס, אנדרה סילבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי