"סיטי? יהיה קשה, אבל ריאל תמיד פייבוריטית"

|

זידאן: "טוב שהגומלין יהיה במדריד". התגובות להגרלת חצי הגמר

(גודל טקסט)

למרות שרבים התאכזבו מכך שהגרלת חצאי גמר ליגת האלופות לא סיפקה משחקים פיקנטריים, דוגמת מפגש בין פפ גווארדיולה לקבוצתו הבאה מנצ'סטר סיטי או לחלופין התמודדות בין שתי הפייבוריטיות, באיירן מינכן וריאל מדריד, עדיין הוגרלו שני משחקי ענק. מנצ'סטר סיטי תמתין לריאל מדריד בעוד באיירן מינכן תצא למשחק חוץ קשה אצל אתלטיקו מדריד.

 

באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד נפגשו בעבר רק פעם אחת, בגמר של 1974, אז הגרמנים הביסו 0:4 במשחק הראשון והניפו את התואר אחרי 1:1 בגומלין. המשחק הראשון בין הקבוצות יתקיים במדריד ב-27. באפריל, הגומלין במינכן ב-3 במאי. הבווארים הגיבו בעמוד הטוויטר הרשמי של המועדון בו נכתב: "קבוצה שהדיחה את אלופה אירופה חייבת להיות יריבה קשה וטובה מאוד".

 

 

"אתלטיקו הראתה את הכוח שלה במשחק נגד ברצלונה", הגיב החלוץ הפולני של באיירן, רוברט לבנדובסקי. "אנחנו חייבים להישאר מרוכזים". סבסטיאן רודה הוסיף: "אנחנו פוגשים את אתלטיקו מדריד בחצי הגמר. משחק קשה, אך אנחנו בהחלט שמחים". חאבי מרטינס צייץ: "מצפה לנו קרב גדול נגד יריבה טובה מאוד".

 

מאמן באיירן פפ גווארדיולה אמר על ההגרלה במסיבת עיתונאים: "אתלטיקו סופגת מעט מאוד שערים בשנים האחרונות. נצטרך להיות מרוכזים ב-100 אחוז במשך 90 דקות, ובמשחק השני 90 דקות נוספות בשיא הריכוז. אתלטיקו הגיעה בחמש השנים האחרונות לגבהים חדשים".

"The German players have never played against Atlético. It will be a really great experience for them." #FCBAtletipic.twitter.com/eTXPwyw5RS

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 15, 2016

 

צ'אבי אלונסו התראיין בגרמנית ואמר: "נשחק נגד יריב קשוח. אתלטיקו קבוצה חזקה שיודעת להגן, אבל גם בהתקפה היא טובה. האווירה בוויסנטה קלדרון מדהימה, אבל אנחנו מספיק מנוסים".

 

סיטי תארח ב-26 באפריל את המפגש הראשון עם ריאל, שתארח בעצמה את הגומלין בערב יום השואה, ה-4 במאי, המפגש היחיד בין מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד התקיים בשלב הבתים בעונת 2012/13. למרות שבדקה ה-85 הבלאנקוס ספגו שער שהכניס אותם לפיגור ביתי, כרים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו הפכו בדרך ל-2:3 דרמטי. ההתמודדות השנייה על אדמת האי הבריטי הסתיימה ב-1:1. "אנחנו פוגשים את מנצ'סטר סיטי לשני משחקים קשים בחצאי גמר ליגת האלופות, בדרך למילאנו! קדימה מדריד!", צייץ טוני קרוס.

When Real Madrid find out they drew Man City in the Champions League semi-final..
(Via: @Copa90 )https://t.co/H8fYkRX5Nb

— Troll Football (@TrollFootball) April 15, 2016

 

זינדין זידאן ערך גם הוא מסיבת עיתונאים ואמר לקראת המפגשים מול סיטי: "מדובר בקבוצה מצוינת, אבל יש גם צד חיובי והוא שאנחנו נארח את הגומלין. יהיה קרב עיקש, אך ריאל מדריד תמיד פייבוריטית".

זידאן ממש לא מנמיך ציפיות (AFP)

"לא רוצה לשמוע שמנצ'סטר סיטי יריבה נוחה", המשיך זידאן, "נגיע מוכנים למפגשים. רומא, וולפסבורג וגם סיטי עכשיו כולן יריבות טובות וחזקות". סרחיו ראמוס, בלם ריאל, אמר בפשטות: "נמשיך להילחם, לעבוד קשה. נמשיך לחלום".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני: "זה לא משנה את מי היינו מקבלים, זו הגרלה קשה", ומעבר לכך העדיף להתייחס למשחקי הליגה הקרובים. הבלם אליקים מנגלה הוסיף: "ריאל מדריד זו היריבה הבאה. נצטרך להילחם כדי להעפיל לשלב הבא".

 

Real Madrid is our next opponent. We will fight hard to qualify to the final! #UEFA#UCL#MCFC

— Eliaquim Mangala (@Elia22Mangala) April 15, 2016

 

צ'יקי בגינסטיין המנג'ר המקצועי של סיטי: "יהיה קשה מאוד. ראינו איך ריאל חזרה בבית אחרי פיגור 2:0 נגד וולפסבורג, קרוב לוודאי שהדבר הכי קשה עבורינו הוא שהמשחק השני בברנבאו, שם ריאל במשחקי הגומלין פשוט בלתי ניתנת לעצירה".

 

"סיטי היא קבוצה מהדרג הגובה ביותר של הכדורגל, עם איכות דוגמת סרחיו אגוארו ודויד סילבה, נצטרך לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים בשני המשחקים", אמר המנהל הטכני של ריאל, אמיליו בוטרגינו, שגם עקץ את יריבו מסיטי: "צ'יקי הוא איש אינטיליגנט, צריך להזכיר לו שבשלוש פעמים האחרונות שהודחנו מליגת האלופות זה קרה בבית".

 

Good luck, say Txiki Bergiristain and Emilio Butragueño #UCLDrawpic.twitter.com/xISFfv5rNS

— AS English (@English_AS) April 15, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי