"עכשיו הכדור מדבר". יש אופטימיות בבאר שבע

ברדה
ברדה | צילום: דני מרון

אוהדי האלופה נרגשים לרגל המפגש בפיראוס, אבל למה בדיוק? הנה ההסברים שלהם

(גודל טקסט)

לאחר הזכיה של הפועל באר שבע באליפות, החבורה של ברק בכר ואלונה ברקת תנסה לעשות צעד נוסף לקראת הופעה חלומית בליגת האלופות. בשבוע שעבר סיימה האלופה את משחק החוץ שלה בטיראספול מול שריף ב-0:0, שהעלה אותה לשלב הבא (אחרי 2:3 ביתי במשחק הראשון). כעת המשוכה הבאה נראית גבוהה הרבה יותר. 

אוהדי הפועל באר שבע בטירוף לקראת המשחק, כאשר מאות מהם מלווים את הקבוצה ביוון. ''אם זה היה חנוכה, אולי היינו עוברים. הבעיה שיש עוד כמה חודשים עד נס פך השמן", טוען אהל אווקרט. "עכשיו ברצינות, אני חושב שאם השחקנים יראו מחויבות, ולא חייב להיות כדורגל יפה, וילחמו ויעמדו על המגרש כמו שברק בכר דורש מהם, אפשר להעביר את ההכרעה לטרנר''. 

"קודם כל, עברנו שלב כבר. הכל אפשרי בכדורגל, עכשיו הכדור מדבר", מנסה אוהד נוסף בשם יפתח הרשטיג להביע אופטימיות. "לשחק נגד אולימפיאקוס לא יהיה קל, אבל אם נוציא תוצאה טובה כמו 1:1 ההכרעה תעבור לטרנר ושם אני מבטיח שלאולימפיאקוס יהיה קשה". 


מחכים לתוצאה טובה מפיראוס (דני מרון)

"באר שבע שלנו תשחק הערב את אחד מהמשחקים היוקרתיים בהיסטוריה של המועדון", מזכיר האוהד דולב פרץ. "היא תעלה עם אמונה גדולה שהיא יכולה להוציא תוצאה טובה, שתעביר את ההכרעה לטרנר. הסיכויים לא גדולים, זה ידוע, אך כאוהד אני רגוע כשברק בכר נמצא על הקווים. ברק טקטיקן מעולה שהוכיח שהוא יודע להכין את הקבוצה שלו למשחקים גדולים. הערב יש משחק כזה, הקהל יגיע לתמוך בכמות יפה  וביחד, השחקנים במגרש והאוהדים ביציע, אנחנו מאמינים שניתן לעשות צעד גדול בדרך להיסטוריה".

נאור אבקרט, אוהד ותיק של האדומים, מסכם: "התחושות שלי לקראת המשחק בפיראוס טובות מאוד, אף על פי שקבוצתנו הולכת לפגוש יריבה אימתנית במונחים אירופאיים בדמות אולימפיאקוס. אני עדיין מאוד אופטימי מהסיבה הפשוטה שבאר שבע נמצאת בהליך התקדמות אדיר מזה כשלוש שנים. אם זה לבוא למשחקים גדולים כמו הערב מפוקסים ודרוכים היטב, אם זה המהפכה בפן הפסיכולוגי שמוביל המאמן הצעיר והמצוין, שהפך את הקבוצה של אלונה ברקת לשם דבר בכדורגל הישראלי".

אמנם אולימפיאקוס פייבוריטית ברורה, אך אסור לשכוח שהחבורה של ויקטור סאנצ'ס עדיין לא שיחקה משחק רשמי העונה. זה יכול לשחק לטובת האדומים.


האוהדים סומכים עליו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי