20 קבוצות הבטיחו מקום באלופות, מי בדרך?

גביע האלופות
גביע האלופות |

ליברפול וסביליה על הסף, ברוסיה יש מאבקים והמסלול של אלופת ישראל

(גודל טקסט)

עונת 2015/16 הולכת ונחתמת בליגות של אירופה ותמונת המשתתפות בעונה הבאה של ליגת האלופות מתגבשת. אנגליה, ספרד וגרמניה שולחות 3 נציגות בטוחות, איטליה שתיים והמאבק על 12 המקומות הנותרים כבר החל. 

20 מתוך 32 הקבוצות בשלב הבתים של ליגת האלופות כבר נקבעו. לסטר, האלופה הטריה והמפתיעה של אנגליה, צפויה להיות מוגרלת כראש בית ואליה יצטרפו גם ארסנל וטוטנהאם. מברצלונה יגיעו ברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד, גרמניה שולחת את באיירן מינכן, דורטמונד ולברקוזן, איטליה תיוצג על ידי יובנטוס ונאפולי ואילו מצרפת יגיעו פאריס סן ז'רמן וליון. 

הקבוצות שמשלימות את הטופ20 הן בנפיקה ליסבון, ספורטינג ליסבון (פורטוגל), דינמו קייב (אוקראינה), פ.ס.וו איינדהובן (הולנד), קלוב ברוז' (בלגיה), באזל (שווייץ) ובשיקטאש (טורקיה). אז מאיפה יגיעו כל היתר? 


אתלטיקו וריאל לא צריכות כרטיס מיוחד (gettyimages)

הזוכה באליפות רוסיה, צסק"א מוסקבה, רוסטוב או זניט סנט פטרסבורג, תקבל כרטיס אוטומטי לשלב הבתים. גם הזוכה בליגה האירופית, ליברפול או סביליה, תזכה להיכנס למפעל המועדונים היוקרתי בעולם. 

ויאריאל (ספרד), בורוסיה מנשנגלדבאך (גרמניה), רומא (איטליה), פורטו (פורטוגל) ומנצ'סטר סיטי (אנגליה) ישחקו בסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הצ'מפיונס במסלול הליגה, כאשר שתי הזוכות האפשריות העונה בליגת האלופות גם כך הבטיחו מקום דרך המיקום בספרד. 

מתוך סיבובי המוקדמות יצטרפו 10 קבוצות נוספות, בהן האלופה העתידית של ישראל. מכבי תל אביב או הפועל באר שבע, מי מהן שתזכה בתואר ותקבל את הכרטיס למוקדמות, תחל את הדרך בסיבוב השני, שאחריו מגיעים גם מפגשים כפולים בסיבוב השלישי ובשלב הפלייאוף.


שיאנית הזכיות תגדיל בינתיים את הפער? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי