302 שערים לאגוארו, 0:4 לסיטי על גלדבאך

צמד מהיר. קון
צמד מהיר. קון | צילום: AFP

פפ לוהט גם באלופות. לסטר פתחה עם 0:3, טוטנהאם ספגה 2:1 ביתי ממונאקו

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות הושלם, כאשר גם עיכוב של יום לא עצר את המומנטום של מנצ'סטר סיטי, לסטר שלחה (עוד) הצהרה למפקפקים בעוד שיא אוהדים ביציעים לא עזר לטוטנהאם שהפסידה בוומבלי.

מנצ'סטר סיטי – בורוסיה מנשנגלדבאך 0:4

אחרי ה-1:2 הגדול בדרבי, הסיטיזנס פתחו גם את הקמפיין האלופות תחת פפ גווארדיולה ברגל ימין, יום אחרי המתוכנן לאחר שהמפגש נדחה אחרי סערת גשמים.

סרחיו אגוארו, שנעדר מהדרבי של מנצ'סטר עקב השעיה, חזר ישר לחוד והשיב עם שלושער נהדר ורשם את שערו ה-300 בקריירה (ואז את ה-301 וה-302). גווארדיולה גם ניצל את הדחיה כדי להעניק לאלקאי גונדואן בכורה בהרכב.

כיף לחזור. אגוארו (AFP)

תשע דקות מהפתיחה אגוארו כבר חזר לעצמו עם כיבוש נוסף. אלכסנדר קולארוב העביר רוחב מצוין, והארגנטינאי רק היה צריך לדחוק פנימה משלושה מטרים, 0:1 סיטי. בדקה ה-28 כריסטוף קראמר הכשיל את אילקאי גונדואן ספק ברחבה, השופט נתן למקומיים ליהנות מהספק. אגוארו אמר תודה והכניע את זומר בלי בעיה, 0:2 לסיטיזנס.

קון לא עצר כאן. בדקה ה-79 ראחים סטרלינג הכניס לו כדור נהדר מאחורי ההגנה, אגוארו הטעה את זומר וגלגל פנימה בקלילות, שלושער לארגנטינאי ו-0:3 לסיטי. ואם אגוארו הוא ההווה באיצטדיון האיתיאחד, בתוספת הזמן העתיד של התכולים דיבר. צמד המחליפים, לירוי סאנה וקלצ'י איהנאצ'ו, שיתפו פעולה והאחרון כבש בקלות את הרביעי, 0:4 סיטי בסיום.

"כיף שאתה כאן", מי אמר למי? (AFP)

ברוז' – לסטר 3:0

עדיין קשה לעכל שלסטר בליגת האלופות, אבל נראה כי אין שום בעיית חילופי חומרים אצל השועלים.

כבר במשחק הבכורה, לסטר הביסה את אלופת בלגיה (ללא ליאור רפאלוב הפצוע), כאשר היא נסמכת על גיבורי האליפות מהעונה שעברה.

Leicester fans enjoying their Champions League trip to Brugge [via @MichielAmeloot] pic.twitter.com/yN34D8umjr

— 101 Great Goals (@101greatgoals) September 14, 2016

לסטר אמנם הציגה לראשונה את איסלם סלימאני, חלוץ נבחרת אלג'יריה, שהפך לרכש היקר ביותר בהיסטוריה של המועדון. אך ג'יימי וארדי וריאד מחרז גנבו את ההצגה.

ההופעה ההיסטורית התחילה באופן נהדר לשועלים. בדקה החמישית טעות קשה בהגנה הבלגית השאירה את מארק אלברייטון לבד מול השער, והוא רק היה צריך לדחוק פנימה, 0:1 לסטר.

שייכים ועוד איך. דרינקווטר ומורגן חוגגים עם מחרז (GettyImages)

יש כאלה שיגידו שהיא לא שייכת לליגת האלופות, אז בדקה ה-29 לסטר דאגה להשתיק גם אותם כאשר ריאד מחרז סובב באמנות כדור חופשי מ-18 מטרים לפינה הרחוקה, 0:2 לאלופת אנגליה.

ג'יימי וארדי התעורר בדקה ה-61 ודהר לעבר הרחבה, בלומל חסר האונים הכשיל אותו ברחבה ומחרז ניצל את ההזדמנות להשלים צמד, 0:3 לסטר.

BREAKING: Leicester City are going to win the Champions League.

— BBC Sporf (@BBCSporf) September 14, 2016

במשחק נוסף בבית: פורטו – קופנהאגן 1:1 (אוטביו 13/קורנליוס 52, גריגוס הורחק 66)

טוטנהאם – מונאקו 2:1

טוטנהאם אמנם כבר הייתה במפעל הבכיר ביבשת, אך לרגל החזרה היא החליטה להעביר את משחקי הבית לוומבלי ועל הדרך, לשבור שיא עם למעלה מ-85 אלף צופים ביציעים.

אבל כנראה שווייט הארט ליין יותר משמעותי לתרנגולים ממה שחשבו. ההרכב החזק של מאוריסיו פוצ'טינו לא הספיק מול הצרפתים הנחושים, שאחרי שעברו את פנרבחצ'ה ו-ויאריאל בשלב המוקדמות, ולאחרונה גברו על פ.ס.ז' בליגה, המשיכו במומנטום גם בלונדון.

אריק לאמלה והארי קיין ינסו להוביל את הלונדונים לפתיחה חיובית לשלב הבתים מול הצרפתים השאפתניים.

כישרון ענק. סילבה (GettyImages)

בדקה ה-15 ברנרדו סילבה ניצל טעות של לאמלה, חתך את ההגנה ומצא את הפינה הרחוקה, 0:1 מונאקו. 16 דקות עברו ותומאס למאר שנכנס בדקה החמישית הכפיל את התוצאה, 0:2 לצרפתים.

טובי אלדרווירלד, בשער נגיחה אופייני אחרי קרן, החזיר את התרנגולים למשחק בדקה ה-45, אך זה לא הספיק, 1:2 למונאקו בסיום.

במשחק נוסף בבית: באייר לברקוזן – צסק"א מוסקבה 2:2 (מחמדי 9, צ'אלאנגולו 15/דזאגוייב 36,ארמנקו 38), ביברס נאתכו לא שותף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי