90 דקות למואנס דאבור ב-0:2 של זלצבורג

| צילום: האתר הרשמי

גם אפואל, באטה, הכוכב האדום, לגיה ורשה, לודוגורץ וקופנהאגן עלו שלב

(גודל טקסט)

מונס דאבור וחבריו כבר בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. רד בול זלצבורג, קבוצתו האוסטרית של החלוץ הישראלי, ניצחה 0:2 את לייפאיה בגומלין וניצחה בקלות בסיכום המפגש הכפול. גם דינמו טביליסי הגיאורגית עברה לשלב הבא במוקדמות המפעל היוקרתי ביותר באירופה. 

לייפאיה – זלצבורג 2:0 

אחרי 0:1 דחוק בבית, האוסטרים יצאו לביקור בלטביה והשלימו את העבודה. מונס דאבור פתח בהרכב וכבר בדקה ה-35 ראה מקרוב את ואלון ברישה מסדר יתרון אחרי בישול של ג'ונתן סוריאנו. ברנרדו הברזילאי הבקיע את השער השני בדקה ה-65 והמארחת איבדה סיכוי. בשלה הבא תפגוש הקבוצה של אוסקר גארסיה את המנצחת בין פרטיזני טיראנה (אלבניה) לפרנצווארוש (הונגריה). 

אלשקרט – דינמו טביליסי 1:1 (3:1 בסיכום) 

האורחת מגיאורגיה הגיעה לארמניה ושמרה על היתרון מהמשחק הראשון. ג'מבול ג'יגאהורי סידר יתרון בחוץ (21), נוראייר גיוזליאן דאג לשער השוויון שלא הספיק (51). היריבה בשלב הבא תהיה המנצחת בין ורדאר לדינמו זאגרב החזקה.

אפואל ניקוסיה  – ניו סיינטס 0:3 (0:3 בסיכום)

נקטראס אלכסנדרו (53), פירוס סוטראו (74) והארגנטיני סבסטיאן דה ויסנטי (95) שלחו את האוהדים שלהם לחגוג בניקוסיה, הוולשים האומלליפ יכולים לארוז מזוודות. הקפרסיאים יתמודדו בשלב הבא עם המנצחת מבין רוזנבורג הנורבגית לנורשפינג השבדית.

לגיה ורשה – זרינסקי 0:2 (1:3 בסיכום)

נמניה ניקוליץ' ההונגרי כבש צמד (28 ו-62 בפנדל) ואלופת פולין תתמודד בשלב הבא עם המנצחת בין טרנצ'ין הסלובקית לאולימפיה לובליאנה.

עולות נוספות: לודוגורץ (0:5 על מאלדוסט המונטנגרית) הבולגרית תתמודד בשלב המוקדמות השלישית מול הכוכב האדום בלגרד  (2:4 על ואלטה המלטזית). באטה בוריסוב  (2:4 בסיכום שני המשחקים על SJK הפינית) הבלארוסית שתתמודד מול המנצחת בין דנדולק האירית  ל-FH האיסלנדית. קופנהאגן (0:9 בסיכום שני המשחקים על קרוסיידרס הצפון אירית) הדנית שתתמודד מול אסטרה הרומנית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי