אייאקס בפלייאוף, דאבור הוחלף אחרי 45 דקות

קלאסן חוגג
קלאסן חוגג | צילום: Gettyimages

זלצבורג רשמה 0:2, הישראלי איכזב. ניצחון דרמטי לסלטיק, מונאקו העיפה את פנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות הגיע לסיום. הפועל באר שבע שלחה הביתה את אולימפיאקוס אבל יהיו עוד ישראלים בשלב הפלייאוף. מואנס דאבור ורד בול זלצבורג וגם סלטיק רחוקים שני משחקים משלב הבתים.

 

 

רד בול זלצבורג – אסטנה 0:2 (0:3 בסיכום)
אוסקר גארסיה ומואנס דאבור עשו את העבודה אחרי 0:1 בחוץ. החלוץ הישראלי רשם מחצית והוחלף על ידי וומברטו הברזילאי. השער הראשון הגיע בדקה ה-76 כשג'ונתן סוריאנו כבש את הראשון ו-וומברטו עצמו הכפיל בדקה ה-81.

 


דאבור והחברים, יהיו בפלייאוף (זלצבורג, רשמי)

 

סלטיק – אסטנה 1:2 (2:3 בסיכום)
הבויז יהיו בפלייאוף אחרי דרמה גדולה. אחרי 1:1 במשחק הראשון, החלוץ הצרפתי הצעיר, מוסא דמבלה עם פנדל בתוספת הזמן שלח את האלופה הסקוטית לשלב הבא. ליי גריפית'ס כבש ראשון עבור הסקוטים בפנדל בדקה ה-45 אך אגים איברהימי איזן עבור הקזחים המאוכזבים. איגור שיטוב הורחק בתוספת הזמן במהלך שהוביל לפנדל. ניר ביטון הפצוע נעדר.

 

קופנהאגן – אסטרה 0:3 (1:4 בסיכום)
אלופת דנמרק דרסה את אלופת רומניה ותהיה בפלייאוף. אנדרס קורנליוס עם צמד (15, 45) ופדריקו מרלס (34) העניקו לדנים מקום כלא מדורגת בפלייאוף.

 

פאוק – אייאקס 2:1 (3:2 בסיכום)
פטר בוס העפיל אף הוא לשלב הפלייאוף עם ניצחון דרמטי ביוון. סטפנוס אטנסיאדיס נתן יתרון מהיר ליוונים בדק הה-4 אך דייבי קלאסן איזן בפנדל ממש עם הירידה להפסקה. בדקה ה-87 הקשר גם הכריע את ההתמודדות ומנע ביקורות גדולות מההולנדים.

 

מונאקו – פנרבחצ'ה 1:3 (3:4 בסיכום)
סגנית אלופת טורקיה תהיה רק בפלייאוף הליגה האירופית אחרי שנכנעה לסגנית אלופת צרפת. פנר הגיעה עם יתרון 1:2, אך ואלר ז'רמן (2) אחרי בישול של רדאמל פלקאו, והקולומביאני המשתקם בעצמו (18) קבעו 0:2 מהיר. עמנואל אמניקה הניגרי צימק (53) אך השני של ז'רמן בדקה ה-65 הכריע את ההתמודדות.

 


פלקאו, חוזר בענק (מונאקו, רשמי)

 

יתר התוצאות: לגיה וארשה – טרנצ'ין 0:0 (0:1 בסיכום), סטיאווה בוקרשט – ספרטה פראג 0:2 (1:3 בסיכום), אנדרלכט – רוסטוב 2:0 (4:2 בסיכום).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי