איסקו ליובה, גונדוגאן לסיטי: השוק מתחמם

איסקו וחאמס
איסקו וחאמס | צילום: gettyimages

הקבוצות הגדולות של אירופה מעלות הילוך. ועל מי רבות אינטר ואתלטיקו?

(גודל טקסט)

שוק ההעברות באירופה ייפתח רשמית רק בעוד חודש וקצת, אבל הליגות כבר ננעלו והקבוצות הגדולות מעלות הילוך. מאמנים כבר סגרו לעונה הבאה, כוכבים מחפשים חוזים משודרגים והשמועות החלו לרוץ. הנה ארבעת הסיפורים הבולטים של תחילת השבוע: 

יובנטוס היא המועמדת הבכירה לגנוב את איסקו, הקשר הצעיר הנפלא של ריאל מדריד. ב"מארקה" נטען שחאמס רודריגס לא יימכר הקיץ, אבל הספרדי בן ה-24 נמצא חזק על הכוונת של הדאבליסטית האיטלקית. 

על פי הפרסום במדריד, ריאל שמה תג מחיר בסך 30 מיליון יורו על איסקו, אותו הסכום שהבלאנקוס יכולים לרכוש תמורתו את אלבארו מוראטה בחזרה. במקרה שכזה, טוענים בספרד, פלורנטינו פרס עשוי לנסות להרוויח מהעברת מיידית של החלוץ לארסנל תמורת הון עתק. 

מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה מתחילה להתגבש. יום אחרי שהמאמן השלים דאבל ונפרד מבאיירן מינכן, הסיטיזנס צפויים להכריז על החתמה ראשונה לקראת העונה הבאה. על פי "בילד" מדובר בצירופו של אילקאי גונדוגאן, הקשר האחורי של דורטמונד. השחקן הצעיר, שעבר ניתוח בברכו ומושבת עד אוקטובר, אמור לעבור תמורת 26 מיליון יורו ולחתום לארבע העונות הבאות. 


אילקאי, הרכש הראשון של גווארדיולה? (gettyimages)

אתלטיקו מדריד ואינטר פתחו חזית ביניהן במרדף אחר אנטוניו קנדרבה, קשר לאציו ונבחרת איטליה. הקבוצה הרומאית דורשת 25 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-29, כאשר החבורה של דייגו סימאונה מציעה כרגע 14 מיליון פלוס בונוסים. 


קנדרבה, מחפש חולצה להחלפה (gettyimages)

רומא צפויה לחדש את חוזהו של הקפטן פרנצ'סקו טוטי. "הוא צריך לפתור את הפרטים האחרונים בחוזה שלו, אבל נראה שהגענו לפתרון", הודה המאמן לוצ'יאנו ספאלטי בראיון ל"טוטומרקאטו". הסמל הגדול, שחוזהו הנוכחי מסתיים ב-30 ביוני, יציין בספטמבר הקרוב את יום הולדתו ה-40. והוא בהחלט מתכוון לעשות זאת כשחקן פעיל.


טוטי, בדרך להארכת חוזה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי