אלבה: לא הוגן שצ'אבי לא זכה גם בכדור הזהב

MSN באימון המסכם. יפתחו מול ביטון וחבריו
MSN באימון המסכם. יפתחו מול ביטון וחבריו |

המגן הודה לפני סלטיק: "הוא השחקן שהכי השפיע עליי". שלישיית MSN חוזרת להרכב

(גודל טקסט)

ברצלונה עוד כואבת את ההפסד לעולה החדשה אלאבס, אבל כבר מחר תנסה לשכוח מה-2:1 כשתארח את סלטיק בקאמפ נואו במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

עבור אוהדי ברצלונה והצוות המקצועי הבשורה לקראת המפגש מול ניר ביטון וחבריו היא שלראשונה אחרי כמעט ארבעה חודשים הטרידנט חוזר לככב בהרכב הקטלוני. ניימאר שהה בברזיל במהלך האולימפיאדה וזכה עם הסלסאו בזהב, ולאחר שמול אלאבס שיתף פעולה עם מסי וסוארס רק בחצי השעה האחרונה, הם צפויים לככב מהדקה הראשונה.

 "כל התחרויות בהן אנחנו משתתפים חשובות. סלטיק מועדון היסטורי שחזר לאלופות והביא שחקני חיזוק", אמר במסיבת העיתונאים המאמן לואיס אנריקה.

לואיס אנריקה לפני סלטיק. הטרידנט עומד לרשותו (Gettyimages)

המאמן התייחס כמובן גם להפסד לאלאבס: "יכולה להיות נפילה במשחק בודד, זה קורה וזה לא תמיד אפשרי לנצח את כל המשחקים", הבהיר והוסיף על יכולתו של יאספר סילסן: "לא היה לו מזל. הוא שוער טוב שעוד יעזור לנו".

בהמשך ישיר לכך נשאל המאמן גם על השוער מארק-אנדרה טר שטגן ואמר: "הוא ערך אימון מלא, אבל יש זמן עד מחר". לואיס אנריקה גם נשאל על כושרו של מסי לסיום ואישר כי ספסולו לא היה בשביל הרוטציה: "אני רוצה שישחק את כל הדקות האפשריות. לא תמיד זה אפשרי".

טר שטגן באימון המסכם. יחזור מוקדם מהצפוי? (Gettyimages)

למסיבת העיתונאים הגיע גם המגן ג'ורדי אלבה שאמר: "אני מרגיש פיזית טוב מאוד. שיחקתי שלושה משחקים עם בארסה העונה והרגשתי טוב. לא איכפת לי שיש לי תחרות עם לוק דין ואני רגיל לתחרות שהייתה קודם לכן עם אדריאנו. בסופו של דבר המאמן קובע מי ישחק ומי לא. בברצלונה רגילים להחתים שחקנים צעירים עם מוטיביצה גדולה". 

"אני לא חושב שההפסד לאלאבס ישפיע", המשיך אלבה, "היתה לנו פתיחת עונה טובה בקיץ ובסך הכל התחלנו טוב את העונה. אני מאמין שננצח את סלטיק. היא קבוצה שמניעה טוב את הכדור והשתנתה לטובה בעונות האחרונות, אבל אנחנו צריכים לנצח אותם. הם יתגוננו ויצופפו, אבל אנחנו נתגבר על זה עם שליטה בכדור". 

לסיום נשאל אלבה מיהו השחקן שהשפיע עליו יותר מכל והשיב: "ללא ספק צ'אבי. שחקן ענק, בן אדם נפלא ותמיד אמרתי שזה לא היה הוגן שהוא לא זכה בכדור הזהב".  

צ'אבי. המגן נחלץ לעזרתו לאחר המתקפה של רונאלדו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי