אתם בחרתם: בייל חייב להישאר ובנזמה ללכת

בייל
בייל |

שאלנו מי צריך להישאר בריאל מדריד ואת מי כדאי לזרוק, התוצאות לפניכם

(גודל טקסט)

ריאל מדריד סיימה את העונה עם טעם מתוק, מתוק מאוד. הגביע ה-11 של אלופת אירופה ייכנס לארון הגביעים של מועדון הפאר מבירת ספרד ועדיין נשאלת השאלה מי צריך להמשיך במסע.

 

אנחנו שאלנו מי צריך להישאר בסגל של ריאל מדריד ומי ללכת, אתם קבעתם בעצמכם. גארת' בייל הוא השחקן שקיבל הכי הרבה הצבעות בעד מתוך ה-14 שהוצגו. 830 מכם חשבו שהוולשי צריך להמשיך במדי הלבנים בעונה הבאה, יותר מכל אחד אחר – תוצאה בהחלט מרשימה בהתייחס למעמד של כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס. 

כריסטיאנו רונאלדו הגיע שני עם 813 קולות, בעוד שקיילור נבאס היה שלישי (809) – מה שאולי מצביע על כך שדויד דה חאה לא ממש נדרש בין הקורות בברנבאו. סרחיו ראמוס הגיע מיד אחריו (808), לפני טוני קרוס (799) – הנציג הפופולרי ביותר בין שחקני הקישור של אלופת אירופה הטריה. 

זינדין זידאן זכה לתמיכה ברורה עם 781 קולות בעד הישארות. קאסמירו במקום השביעי (764), מרסלו שמיני (760) ולוקאס ואסקס תשיעי (717). בין שחקני הספסל בלט איסקו עם 496 קולות, כרים בנזמה זכה לתוצאה המביכה של 466 קולות ופפה נותר הרחק מאחור עם 453 גולשים בלבד שחושבים שריאל צריכה לשמור עליו. חאמס רודריגס, שלא לקח חלק בגמר, קיבל 433 קולות והמגן הימני המחליף דנילו סגר את הבחירות שלכם עם 232 קולות.


כריסטיאנו רונאלדו, שני אחרי בייל (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי