ב-19:50, ישיר רק בספורט1: שריף מול הפועל באר שבע

ברדה ובוזגלו
ברדה ובוזגלו | צילום: אודי ציטיאט

אפשר להירגע: משחק הגומלין של בכר ושחקניו במוקדמות הצ'מפיונס ישודר

(גודל טקסט)

אוהדי הפועל באר שבע, אפשר להירגע: משחק הגומלין הערב ב-20:00 מול שריף טיראספול יועבר בשידור ישיר ובלעדי בערוץ ספורט1. התקציר יעלה לאחר המשחק רק באתר ספורט1. המהלך התאפשר הודות לראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' ויפעת בן חי, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, שלחצו לקיום השידור שהיה בסכנה גדולה.

 

 

אחרי 2:3 בארץ, האלופה הישראלית תנסה להשלים את המשימה ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. עוד לפני, ברק בכר ואליניב ברדה התיישבו למסיבת העיתונאים. המאמן, שעדיין לא החליט על ההרכב ועשוי לבצע שינוי או שניים לעומת ה-11 שפתחו בשבוע שעבר, אמר: "במשחק הראשון רצינו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל ידענו מראש ששריף יריבה קשה. נכון שהתוצאה שבירה ויהיה משחק מאוד קשה ושקול, אבל כל משחק מתפתח בצורה שונה ואנחנו נבוא לשחק את המשחק שלנו".

 

 

ב"ש תסיים את דרכה באירופה כבר הערב אם לא תצליח לעבור את אלופת מולדובה, ובכר הוסיף: "ידענו לפני המשחק הקודם לא מעט על שריף, ועכשיו, אחרי ששיחקנו מולם, אנחנו יודעים את הדברים טוב יותר. המשחק הקודם שייך להיסטוריה ואנחנו נבוא ונעשה את הכי טוב שלנו". 

 

הקפטן אליניב ברדה הוסיף: "ברור שהמשחק יכול להיות מוכרע בפנדלים ואנחנו נגיע מוכנים גם לאפשרות הזו, אבל אני מקווה שנדע להכריע את המשחק עוד קודם לכן. אנחנו לא באים להתגונן, בכל משחק אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו ואנחנו נבוא כדי להשיג את התוצאה הכי טובה עבורנו.

 

"כולנו מבינים את חשיבות המשחק הזה, אמרתי עוד לפני המשחק הקודם ששריף יריבה חזקה יותר מספליט ומתון ששיחקנו נגדן בשנים קודמות, ולכן לא הופתענו מהיכולת הטובה שלה, מצפה לנו גם מחר משחק קשה", הוסיף החלוץ.

 

מן העבר השני, מאמן שריף טיראספול ברונו אירלס ערך גם הוא מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול האדומים מבירת הנגב ואמר: "אנחנו ממש לא שבורים ומוכנים להילחם בגומלין כדי לעבור שלב".

אירלס. "ממש לא שבורים ומוכנים להילחם" (שריף טיראספול הרשמי)

"אני בטוח שבאר שבע הכינה לנו הפתעה לגומלין", הוסיף המאמן הצרפתי של שריף, "זה משחק קשה עבורנו, כנראה יהיה קשה עוד יותר מהמפגש הראשון, אבל ניתן 100 אחוז ונקווה להציג משחק טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי