בוס תחת מתקפה: "הוא אחראי לבושה גדולה"

שחקני אייאקס לא מצליחים לעכל
שחקני אייאקס לא מצליחים לעכל |

המאמן הודח עם אייאקס מהאלופות. סילסן: "אני עוזב אחרי הפסד מביש"

(גודל טקסט)

אייאקס אמסטרדם והעומד בראשה פטר בוס הושפלו אמש כהוגן. זו לא רק ההדחה מליגת האלופות, אלא 4:1 שספגה סגנית אלופת הולנד מרוסטוב, קבוצה רוסית שלראשונה בתולדותיה מעפילה לשלב הבתים של המפעל היוקרתי.

בכותרות העיתונים בהולנד פטר בוס, אקס מכבי תל אביב, היה תחת מתקפה כבדה והכותרות זעקו "משבר באייאקס". אמנם הובהר כי מעמדו של בוס יציב וכי אין כוונה לפטרו, אולם מעידה נוספת בליגה ביום ראשון מול גו אהד עשויה להביא לפיצוץ נוסף.

"הנזק שנעשה בחודשיים בהם הוא מאמן באייאקס הוא ענק", נכתב בעיתון הולנדי, "בוס גרר את הקבוצה ואת כל הכדורגל ההולנדי לבושה אחת גדולה ואייאקס טובעת בביצה".

מארק אוברמרס הואשם אף הוא בכך שניהל מו"מ עם ברצלונה למכירת השוער יספר סילסן שיעזוב את הקבוצה בדלת האחורית למרות שזכה איתה בשלוש אליפויות. 

בוס. איבד את סילסן ואת הכרטיס לאלופות (Gettyimages)

אייאקס הפסידה לפחות 15 מיליון יורו בשל ההשתתפות בליגה האירופית בלבד והמאמן פטר בוס אמר על כך בסיום המשחק: "לא היינו טובים מספיק, לא הראינו מספיק אומץ. רצינו לשחק התקפי, אבל במקום זה נסוגנו לאחור.

"נתנו לרוסים הרבה קרנות ובעיטות חופשיות. אנחנו נראים כאילו אנחנו קופאים במקום", המשיך בוס, "אני מודה שתחילת העונה לא טובה. לא בליגה ולא באלופות. אני מאמין שנשתפר, אבל אני לא בורח מאחריות". 

4 – Ajax have conceded four goals in a game for the first time since Dec 2014, when Peter Bosz managed opponents Vitesse (0-4). Dismantled.

— OptaJohan (@OptaJohan) August 24, 2016

מי שיצא להגנת בוס הוא הקשר ההתקפי דייבי קלאסן שאמר אחרי המשחק: "הוא רוצה שנצליח, אבל שנשחק בדרך אחרת. אנחנו משחקים לאט מדי כדי להצליח בשיטה הזאת. נצטרך לחשוב על הכל". 

השוער יספר סילסן טרם יכול היה להתייחס רשמית למעברו לברצלונה, אך אמר: "חבל שזאת התוצאה בלילה כזה עבורי. לא רציתי לעזוב ככה את אייאקס, עם הפסד מביש כזה. אני מקווה יום אחד לחזור לשחק בקבוצה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי