בכר: אם נוותר מראש אנחנו לא במקצוע הנכון

פרשת בוזגלו לא תשפיע? בש מוכנה
פרשת בוזגלו לא תשפיע? בש מוכנה | צילום: אודי ציטיאט

מאמן ב"ש שידר בטחון לקראת המפגש עם אולימפיאקוס. ברדה: "נחשוב חיובי"

(גודל טקסט)

נציגי הפועל באר שבע, המאמן ברק בכר והקפטן אליניב ברדה, התייצבו למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק הקריטי מול אולימפיאקוס במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 21:45). לכולם ברור שהמשוכה גבוהה במיוחד, אבל אצל האדומים מנסים לשדר בטחון. 

"הגרלה קלה…", פתח אליניב ברדה בצחוק. "זו קבוצה עם מסורת, קבוצת צ'מפיונס במלוא מובן המילה. זו תמיד חוויה לשחק באיצטדיונים כאלה עם אווירה כזו וקהל כזה. אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מוציאים תוצאה טובה". 

"לקראת כל משחק אני מתרגש. מתרגש כמו למשחק רגיל שהוא חשוב מאוד, חשוב למועדון. לא משהו מעבר, צריך לחשוב חיובי", המשיך החלוץ, והתייחס גם לכאלף אוהדים שהגיעו לאתונה: "זה מכובד מאוד, אנחנו תמיד מקווים שיגיעו כמה שיותר". 


ברדה, בדרך למשוכה הבאה (אודי ציטיאט)

"לא צריך להרחיב הרבה, כולם יודעים מה היכולות של אולימפיאקוס", אמר ברק בכר. "אנחנו באים ומתכוננים לכל משחק לגופו. קודם כל, ננסה לשחק את המשחק שלנו. כמובן שגם ננסה להגיב לקבוצה היריבה". 

על הפצועים של היוונים אמר: "אני לא חושב שזה כזה משמעותי. לא חושב שפצוע כזה או אחר ישפיע כל כך. ברור שאנחנו משחקים נגד קבוצה מהלבל הכי גבוה, אבל אם נוותר מראש כנראה שאנחנו לא בענף הנכון. יהיה קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו". 

כשנשאל על הסערה סביב מאור בוזגלו אמר המאמן: "הראש שלנו נתון אך ורק במשחק, זה משחק מאוד חשוב למועדון הזה". ברדה הוסיף באותו נושא: "אין שום דבר שיסיט אותנו מהריכוז שלנו במשחק הקרוב".


בכר, לא מוותר מראש (אודי ציטיאט)

ב"ש מסיימת את ההכנות בפיראוס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי