בלאטר: הגרלות עם כדורים חמים? ראיתי כאלה

כדור חם וכדור קר?
כדור חם וכדור קר? | צילום: Gettyimages

נשיא פיפ"א היוצא פתח קופת שרצים: "זו לא בעיה להטות תוצאות אם רוצים"

(גודל טקסט)

ספ בלאטר כבר הודח מתפקידו כנשיא פיפ"א כתוצאה משחיתות ומיליוני דולרים שהועברו לחשבון הבנק שלו, ודואג כמעט בכל הזדמנות אפשרית להצהיר על חפותו.

הערב הוא הצליח להדהים פעם נוספת, כאשר בראיון שפורסם איתו בעיתון הארגנטיני "לה נאסיון" הודה בלאטר כי היה עד להגרלות במסגרת אופ"א שזויפו על ידי כדורים "חמים" ו-"קרים".

השוייצרי צוטט בעיתון: "בהחלט אפשר להשפיע על תוצאות ההגרלה, ראיתי את זה במו עיניי. זה קרה בהגרלה של אופ"א". כמובן שאז דאג נשיא פיפ"א לשעבר להבהיר: "אצלנו זה לא קרה, כל ההגרלות שלנו נקיות. לא בעיה להטות תוצאות אם רוצים, אפשר לסמן כדורים".

האשמות קשות נגד אופ"א מצד נשיא פיפ"א לשעבר (Gettyimages)

בלאטר ידע כי הדבר הראשון שיחשבו הוא שדבריו נאמרים כדי להכפיש את אופ"א ואמר: "יש עדים שיכולים לגבות אותי. אני ישן טוב ויודע שאני נקי, לא הייתי שותף לדברים כאלה. בדצמבר הוגרלו כדורים חמים בשמינית גמר ליגת האלופות".

נשיא פיפ"א לשעבר בן ה-80 גם נשאל על ליאו מסי וחשף כי לאחר גמר המונדיאל ב-2014, בו הפסידו הפרעוש ונבחרתו לגרמניה, הגיע הארגנטיני לקבל את תואר מצטיין הטורניר ומלמל לעצמו: "הכי טוב, אבל לא אלוף". 

"אי אפשר להשוות בין מסי לכריסטיאנו רונאלדו. ברור שמסי טוב יותר", המשיך בלאטר לפרגן לפרעוש, אך טען כי לשוער מנואל נוייר הגיע פרס מצטיין גביע העולם לפני שנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי