בנזמה הוחלף וזעם. זידאן: "יש טענות? אני האחראי"

בנזמה. לא מרוצה
בנזמה. לא מרוצה | צילום: AFP

ריאל מדריד חילצה 3:3 אצל לגיה, בייל תירץ: "קשה לשחק מול יציעים ריקים"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד עדיין לא הבטיחה את העליה לשמינית גמר ליגת האלופות ועלולה גם לסיים במקום השני בבית אחרי 3:3 בחוץ מול לגיה ורשה. 

הפולנים הפגינו משחק ענק מול יציעים ריקים כשהפכו פיגור של 0:2 ל-2:3, וזכו בהרבה מחמאות. דורטמונד לעומת לא התקשתה, ניצחה 0:1 את ספורטינג ליסבון והבטיחה את העליה. 

כרים בנזמה נראה כועס על זינדין זידאן שהחליף אותו בדקה ה-65 (בפעם התשיעית מתוך עשרה משחקים) למרות שכבש את שערו הראשון באלופות העונה והפגין כדורגל טוב. הוא הוריד את הכפפות שלו ולא הסתכל על אף אחד בדרכו לספסל. 

זידאן אמר בסיום: "היה חסר לנו משהו מכל דבר ובעיקר המשחק האינטנסיבי שלנו. כשאתה מוביל 0:2 אתה משחק יותר קבוצתי, אבל לא עשינו זאת ואיפשרנו להם מרווח פעולה. התיקו עלול לא להספיק לנו למקום ראשון. לא הפסדנו, אבל ההרגשה מוזרה. אם למישהו יש טענות אני אחראי". 

Real Madrid have now failed to keep a clean sheet in their last 10 games across all competitions.

Leaking goals. pic.twitter.com/14fQNvXeLi

— Squawka Football (@Squawka) November 2, 2016


גארת' בייל כבש אחרי 55 שניות את השער המהיר ביות בתולדות ריאל מדריד באלופות, ובעט הכי הרבה למסגרת מכל שחקני הקבוצות אתמול – תשע יחד עם כריסטיאנו רונאלדו. הוולשי שבר בכך את שיאו של כרים בנזמה שכבש אחרי 58 שניות מול דינאמו זאגרב ב-2011. 

"אנחנו חייבים לשפר את ההגנה שלנו. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, כי שלטנו במשחק ובסיום איבדנו את הריכוז", הודיע בייל. "זה שיעור לכולנו. אנחנו חייבים להשתפר. אין לנו תירוצים כאילו היה קשה לשחק מול יציעים ריקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי