גווארדיולה: לא מכחיש שבראבו בדרך אלינו

בראבו. תוך 24 שעות זה יהפוך לרשמי
בראבו. תוך 24 שעות זה יהפוך לרשמי |

מאמן סיטי אישר כי הכוכבים ינוחו מול סטיאווה: "הארט וטורה עשויים לשחק"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את סטיאווה בוקרשט בשבוע שעבר בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות, וכמובן שהמשחק מחר (רביעי, 21:45) באיתיחאד במסגרת שלב הפלייאוף הינו לפרוטוקול בלבד.

במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות אישר פפ גווארדיולה כי לא מן הנמנע שג'ו הארט ויאיא טורה יזכו לרשום דקות ראשונות העונה והבהיר: "תהיה רוטציה מחר. קשה לי להשאיר שחקנים מחוץ לסגל, אבל היו לנו משחקים קשים בשבוע האחרון".

מי שלא יהיו בסגל הם הפצועים וינסנט קומפאני ואילקאי גונדוגאן, שלפי גווארדיולה ישובו בעוד עשרה ימים לאימונים מלאים וצפויים לשחק לראשונה לאחר פגרת הנבחרות. בנוסף אישר המאמן כי המגן בקארי סאניה נפצע ועשוי לשוב לדרבי באולד טראפורד בחודש הבא.

הארט. עשוי לשחק כחלק מהרוטציה הרחבה (Gettyimages)

"אנחנו מאוד שמחים שהשגנו יתרון 0:5, אבל אנחנו צריכים לקחת את היריבה ברצינות", אמר פפ על סגנית אלופת רומניה, "אנחנו ננסה לנצח, כי כל אחד יודע שבכדורגל שום דבר לא נגמר עד שהוא נגמר.

"התוצאה עוזרת לנו להיות רגועה, אבל לא נשחק כמו שכבר עלו שלב. אנחנו עוד צריכים להשתפר, אבל זמן הקצר שלי עם השחקנים הם עשו דברים טובים מאוד. הופתענו מהמהירות שהם התרגלו לשיטה", הוסיף גווארדיולה לקראת המשחק ולסיום נשאל על קלאודיו בראבו, שוער ברצלונה שבדרכו לעיר והשיב בכנות: "אני לא יכול להכחיש את מה שכולם יודעים, אבל גם לא אוכל לענות על זה עד שהעסקה תושלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי